• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-09-15 21:03:37 följande:
    våran ena tös föll med stolen som liten och fick en STOR bula mitt i pannan.kökstolar är farliga när barn stöder sig mot dem baktill.lille sonen brände hela ena handen på plattan som 1 åring.man blir helt förstörd när ens barn råkar ut för småolyckor
    ja usch va hemskt det är, känner mig så hemsk som glömde att bulla upp i fotänden av sängen, brukar inte göra det, emn nu har jag så ont o är så trött att allt flyger ur min hjärna, ska väcka honom var tredje timme i natt för att se om han är som vanligt, hur nu vanligt är när man väcker upp någon som nästan aldrig brukar vakna annars.??
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-15 21:11:27 följande:
    På stan hade de mycket fem myror kläder kvar, i alla fall i onsdags. Jag hörde att de tog slut på nån dag bara ute på ikano.
    Det beror ju på vad man är ute efter för storlekar.. storlek 86 finns ju inte alls längre... och det är ju den storleken jag är ute efter... =(

Men jag mailade med en kompis som jobbar på Lindex och hon skulle hålla undan lite kläder åt mig om det kom in i rätt storlek.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-09-15 21:26:28 följande:
    Det beror ju på vad man är ute efter för storlekar.. storlek 86 finns ju inte alls längre... och det är ju den storleken jag är ute efter... =(Men jag mailade med en kompis som jobbar på Lindex och hon skulle hålla undan lite kläder åt mig om det kom in i rätt storlek.
    Ja, iofs..jag är ju ute efter 68 o 74 till Vincent o 110 o 116 till Leo o det fanns mycket.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-15 21:28:46 följande:
    Ja, iofs..jag är ju ute efter 68 o 74 till Vincent o 110 o 116 till Leo o det fanns mycket.
    Jo, de storlekarna fanns det en del kvar av i fredags när jag var inne.. i alla fall 74. Och 116 / 122 är det ju inte så stor åtgång på varken här uppe på IKANO eller nere på stan
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Marayah

Å de säger du nu!!! Är den vagnen ja vill köpa efter jul när Filip ska ha sitt vagn. O den färgen är ja ute efter. Såg att den stod där under trappan när vi var till dej. Tänkte juh först köpa en scooter innan ja köpte denna vagnen, men mest bara för att ha tills vi åker till mamma i okt. Va ska ni sälja den för då???

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-15 21:14:37 följande:
    Ingen som vill köpa en Emmaljunga scooter i färgen cobalt blue. Köpte den ny våren -06.Vi vill sälja den för Vincent kommer få en ny vagn..
    Marko 031103, Filip 080621
    Marayah skrev 2008-09-15 21:53:49 följande:
    Å de säger du nu!!! Är den vagnen ja vill köpa efter jul när Filip ska ha sitt vagn. O den färgen är ja ute efter. Såg att den stod där under trappan när vi var till dej. Tänkte juh först köpa en scooter innan ja köpte denna vagnen, men mest bara för att ha tills vi åker till mamma i okt. Va ska ni sälja den för då???
    Åh, förlåt..tänkte lägga ut den på blocket för länge sen, men sen blev det aldrig av o då sa sambon nu att jag kunde fråga i tråden

Vi pratade om 1200 kr. För då ingår footsack o matchande skötväska oxå. Allt kostade 2900 kr nytt.
  • Marayah

Åhhhh! Ja e sååå sugen på en scooter o DEN färgen. Men Sambon blir knäpp på mig. Han har sagt att nu får jag vänta till efter jul när Filip kan ha sitt vagn. Men då kommer de inte finnas en sån som ja vill ha. Skrikandes O haken e juh att jag inte har pengar att lägga ut själv på en vagn utan hans hjälp. Får se om ja får iväg min Brio om du har den kvar då.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-15 22:06:40 följande:
    Åh, förlåt..tänkte lägga ut den på blocket för länge sen, men sen blev det aldrig av o då sa sambon nu att jag kunde fråga i tråden Vi pratade om 1200 kr. För då ingår footsack o matchande skötväska oxå. Allt kostade 2900 kr nytt.
    Marayah skrev 2008-09-15 22:13:16 följande:
    Åhhhh! Ja e sååå sugen på en scooter o DEN färgen. Men Sambon blir knäpp på mig. Han har sagt att nu får jag vänta till efter jul när Filip kan ha sitt vagn. Men då kommer de inte finnas en sån som ja vill ha.  O haken e juh att jag inte har pengar att lägga ut själv på en vagn utan hans hjälp. Får se om ja får iväg min Brio om du har den kvar då.
    Men vi kan vänta!
    Är du säker på att du vill köpa den så kan vi självklart vänta, det är ingen brådska för oss.
  • Marayah

Va nice isf. HOPPAS nu då att min brio blir såld.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-15 22:17:17 följande:
    Men vi kan vänta! Är du säker på att du vill köpa den så kan vi självklart vänta, det är ingen brådska för oss.
Svar på tråden VI från Linköping