• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Maria84
    Cacan skrev 2008-09-14 23:21:08 följande:
    Maria, tror jag sett dig i annan tråd oxå.. känner igen dig, lr rättare sagt ditt Nick. ( eller vad man kallar det )
    Jag undrar om du inte var med i våran tråd babbelmajjor tidigare??
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Mammatill4a
    thelifesaviour skrev 2008-09-15 07:32:52 följande:
    Godmorgon! Idag känns det verkligen verkligen att det börjar bli mörkare. Vaknade vid sex och var säker på att klockan var runt fyra! Men det är rätt gosigt också. :) Vad ska alla hitta på idag?
    Ja du nu börjar allt hösten smyga på, vaknade med vid 6 tiden, men utav en karl som sa hej då..

Snart ska ja ta med mig Alma  och Liam till öppnis, så de får leka av sig lite på fm på em vet ja inte alls vad som händer ännu de är sånt som märks..Olivia kommer inte hem försen halv 2 idag..,
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Måate ju bara få skriva av mig om hur underbara min små änglar har varit nu på morgnen, trodde ja skulle få leva i en morgon med kaos och skrik på barnen som inte skulle vara sams, men IKKE de var gudomligt snälla nu på morgnen, alma vaknade innan 7 , hjälpte till att väcka Olivia, sen satte sig tjejerna framför tv medans ja ordnade med frukosten, Sen ni vi ätit färdigt vaknade Liam satte sig framför tv han med och jag fick ta mig en dusch innan olivia skulle till skolan, inte ens då bråkade de med varandra satt isoffan alla 3 som snälla lam Sen när Olivia hade gått till skolan vill liam ha frukost så de fick han..Nu sitter vi alla och väntar på att kl ska bli 0:e så man kan klä på sig och gå till öppnis.. hihi mammas änglar kan vara snälla och rara mot varandra

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Marayah

Familjetrollet: Men låt lillan vara hemma då på onsdag så får hon vara med oss, Marko har inget dagis då heller så hon har honom att leka med. O skulle de vara så att du har hundar med så e dom oxå välkommna hit vettu. Har juh uteplats som du vet.

Malin: Gud va skönt att de funkar så fint med barnen på morronen. Här lämnade ja Marko med Filip i 3 sek så hörde ja Filip stortjuta. Hrrm...

Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour

Mammatill4a, det låter som en riktigt bra morgon! :)

• NorPan 79

Hej alla!

Hoppas ni har det fint. Här är det ok. Men riktigt trött efter gårdagen. Vet inte hur jag ska ta ställning till det nya jobbet om jag vill ha det osv.. Lite lösa trådar ännu. HUmmmm.. Men det ska ju krångla som vanligt.

Tyvärr har jag två små snorisar hemma.. inge vidare.. inte så farligt som tur är men jag hoppas att det inte blir värre.

~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-09-14 21:08:01 följande:
    Oki men då säger vi 10,30...Vilka e de som kan nu då?? Bara så att ja vet hur mkt ja ska planera i fikaväg..
    Jag kommer
    Föresten vad har Filip för storlek på strumpor?
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Mammatill4a skrev 2008-09-14 21:09:00 följande:
    Ok, då ska ja försöka mig med den, lämnar ju barnen 9:e och kan ju inte gå så fort nu. Om ja inte hinner med den tar ja 3:an straxt efter 9 härifrån centrum så kan vi ju mötas vid skäggetorps busshållsplats istället och så följe därifrån
    Ok, jag väntar på dig nere vid resecentrum då..
    Mammatill4a skrev 2008-09-15 08:57:27 följande:
    Måate ju bara få skriva av mig om hur underbara min små änglar har varit nu på morgnen, trodde ja skulle få leva i en morgon med kaos och skrik på barnen som inte skulle vara sams, men IKKE de var gudomligt snälla nu på morgnen, alma vaknade innan 7 , hjälpte till att väcka Olivia, sen satte sig tjejerna framför tv medans ja ordnade med frukosten, Sen ni vi ätit färdigt vaknade Liam satte sig framför tv han med och jag fick ta mig en dusch innan olivia skulle till skolan, inte ens då bråkade de med varandra satt isoffan alla 3 som snälla lam Sen när Olivia hade gått till skolan vill liam ha frukost så de fick han..Nu sitter vi alla och väntar på att kl ska bli 0:e så man kan klä på sig och gå till öppnis.. hihi mammas änglar kan vara snälla och rara mot varandra
    Vilka snälla barn du har
  • dinana

Godmorgon allihopa.. eller god förmiddag =) Har har man precis kommit hem från en småbarnslivsträff i centrum. Vart full rulle där trots att det skulle vara barnfritt (det var det ju så klart inte).

Jaja.. nä, nu skall jag rusa bort till IKANO och lämna en jacka som jag sålt på Tradera.

Ha't så gott!

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
Svar på tråden VI från Linköping