• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-09-15 22:23:35 följande:
    Va nice isf. HOPPAS nu då att min brio blir såld.
    Vad är det års modell på den?
    En kompis till mig ska ha barn i november o jag tror hon vill ha en sån typ av vagn som  du har..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

-05 är det på den.
    Denna.. Kan tänka mej att sälja den billigare vid snabb affär med.
    http://www.blocket.se/vi/18046764.htm?ca=14_s

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-15 22:26:23 följande:
    Vad är det års modell på den?En kompis till mig ska ha barn i november o jag tror hon vill ha en sån typ av vagn som  du har..
    Marko 031103, Filip 080621
    Marayah skrev 2008-09-15 22:58:31 följande:
    -05 är det på den. Denna.. Kan tänka mej att sälja den billigare vid snabb affär med. www.blocket.se/vi/18046764.htm
    Ok, jag har nu mailat över länken till henne så får vi se vad hon tycker

Nu ska vi gå o sussa..natti natti..

• dinana

Dags å gå i säng här med... grym värk i ryggen... hoppas man inte håller på å bli sjuk nu bara... har ÄL i dagarna och har inte tid att vara sjuk då ju.

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Marayah

Jaa, va bra. Natti...

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy

god natt alla, snart dags att väcka wille o se hur han mår.

• Familjetrollet

godmorgon
    här var det tomt idag.
    vädret är trist som vanligt så idag ska det tvättas,ska se om det är ledigt i tvättstugan.

mammatill4a
    sa de nått på polisradion igår om en olycka på e4 vid ryd?vi körde där och polisen hade tagit ett påkört djur.barnen tyckte det såg ut som en hund/katt.klockan var runt 17

vad ska ni andra hitta på idag?här ska man fota massa kläder som ska säljas.sen ska jag ta och sy då jag inte har hunnit göra det på många dagar

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-16 08:04:22 följande:
    godmorgonhär var det tomt idag.vädret är trist som vanligt så idag ska det tvättas,ska se om det är ledigt i tvättstugan.mammatill4asa de nått på polisradion igår om en olycka på e4 vid ryd?vi körde där och polisen hade tagit ett påkört djur.barnen tyckte det såg ut som en hund/katt.klockan var runt 17vad ska ni andra hitta på idag?här ska man fota massa kläder som ska säljas.sen ska jag ta och sy då jag inte har hunnit göra det på många dagar
    HALLÅÅÅ du har inte internet adress till och kolla busstider och tågtider hittar inte tabellen hemma och mitt minne är som en fisk pinne..

Nej den hade ja inte på då, satte på den på kvällen, så de hörde ja tyvärr inte..

Ja ska ev ta mig ner till åtvid när ja vet hur de jäkla bussarna går..

Annars får man stanna hemma med IDAG griniga barn
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • thelifesaviour

Här hemma är det jag som är grinig idag.
    Huvudvärk, enorm trötthet och allmän grinighet. Vill helst ligga i sängen hela dagen, men måste till campus för grupparbete och protokolljusteringar. :(

Svar på tråden VI från Linköping