Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Lillisen: Ok. Ja, det var gränsfall med Leo oxå, det var för lite djur med tyckte han..han satt ju still o så, men så hade han ju lite godis oxå

Lillisen: Ja, det tror jag ni gjorde. Kul med ridning
    Leo har inte vågat rida nångång ännu.

Guardian angel: Det förstår jag. Väldigt bra kämpat.
    Vi har haft en bra dag i Valla idag o sen när vi kom hem o sambon kom hem från jobbet så har vi bara myst.

Just det, Marayah ska nog ha fika nästa vecka på onsdag tror jag.

Guardian angel: Ja, allt är bara bra med dem, de sover gott sen länge nu, så nu pustar jag ut

mammatill4a: Vårat dagis har studiedag den 23:e tror jag.

Cacan: Jag är inget för ljusparty tyvärr. Har varit på det en gång o varit inget för mig, visserligen älskar jag ljus, men allt var såå himla dyrt!
    Då lägger jag hellre pengarna på dyra Me&I kläder istället som kommer till användning

Mammatill4a: Sambon pratade om 900 kr för babyskyddet, men det kanske är för mycket ändå? Har ni hittat nåt annat ännu?
    Iofs så kan vi nog inte sälja vårat förrän om en månad ändå, för vi testade den andra stolen igår, Vincent kan ju sitta i den, men den såg hur stor ut som helst o det såg lite vingligt ut.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Marayah: Ville du köpa lite 62 kläder av mig så får du det nu Har haft det ute på tradera o det var bara lite som blev sålt. Kan nog bero på det att det mesta är sommarkläder, eller rättare sagt kortärmade bodysar. Så jag vet inte vad du tycker..vill du ha kortärmat? Det är nog lite långärmat oxå..

mammatill4a: Ok, men ska vi säga att ni köper den då? För då lägger vi inte ut den på blocket sen. Till nästa lön, typ 25 okt.

Svar på tråden VI från Linköping