Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Maria84 skrev 2008-09-16 08:36:26 följande:
    Och här sitter man med ont i magen, ett ev missfall.. Lite osäker på den fronten men får väl tydligare svar i em. Jag hoppas ju på att det bara är mensen som är väääldigt konstig.
    Vad jobbigt Hoppas att det inte är nåt missfall.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    dinana skrev 2008-09-16 12:05:49 följande:
    Jag hade väl tänkt mig något.. men vet inte vad... en cider kanske.. vågar inte dricka något starkt då jag försöker bli gravid.. kan ju vara dumt att dricka sig helt redlös
    Fast så länge du inte är gravid så kan man ju dricka
    Jag är osäker på vad jag ska ha med mig, klarar inte att dricka så mycket, är väldigt lättpåverkad..är inte så kul att alltid vara den som är fullast, men som ändå har druckit minst..Men samtidigt så kommer jag nog inte att köpa så mycket ute sen heller, är ju såå himla dyrt, så en flaska vin kanske.
    dinana skrev 2008-09-16 12:17:39 följande:
    Jo, samma här.. men jag brukar ju vara den som dricker mest... eller ja... det bara slinker i mig.. dricker också hellre innan, får det är ju grymt dyrt ute på krogen...
    Jag dricker helst drinkar ute på krogen o bara en sån kostar ju typ 90-100 kr.
    Maria84 skrev 2008-09-16 12:10:14 följande:
    Nu har jag tagit det nya testet och det blev positivt direkt det med. Så det är med all säkerhet, skulle jag tro, ett missfall. Nog för att man kan ha mellanblödningar men inte så här och med såna "klumpar". Det tror jag inte, och inte med denna värk. Så jag får ringa bm imorron och prata med henne och se vad hon säger. Förmodligen ska jag bara avvakta, men det är bra om det förs in i journalen så det finns där..  
    Nej, usch så trist Är du säker på det då? Jag menar det kanske bara är en ofarlig blödning..
    Fru T skrev 2008-09-16 12:35:51 följande:
    Ja har en tetra vinare så den tänkte ja dricka av brukar lätt slinka ner några drinkar ute med men ja ska försöka att inte slösa för mycke pengar kan ju va bra å ha nått kvar till ullared på måndan sen..
    Ja, när jag är lite halvonykter så slinker det lätt ner några drinkar ändå ute, oavsett vad det kostar Men sen så har jag väl tänkt att jag ska få dricka lite oxå (sambon sponsrar med pengar), det är ju inte såå ofta som jag kommer ut själv så då måste man ju passa på

Familjetrollet: Ok, så inget för Leo alltså..

Firstandhappy skrev 2008-09-16 14:38:40 följande:
    god eftermiddag alla, jag tänkte dricvka lite hemma hos fru T innan utgång, en vinare eller så kanske, sen vet jag ju att kortet brukar gå varmt ute med så... men men jag går ju bara ut en gång i halvåret med så..
    Det är flera år sen jag var ute själv, senaste gången var precis innan jag blev gravid med Leo o det är alltså drygt 4 år sen Förvånad Sen när Leo var född o han var så pass stor så vi kunde ha barnvakt så har jag o sambon varit på krogen 1-2 ggr. Har dock varit på mera privatfester o bröllop. Så jag ska oxå passa på nu

Vad vill ni helst gå till för ställe sen då när vi ska ut?
    Pub eller disco?

Cacan skrev 2008-09-16 15:51:45 följande:
    Kul med utgång i tråden!!Hur länge är det som ni har kännt varann här? Funderar på om jag ska haka på er ut!??!?
    Vi har inte känt varandra så länge, har träffats några ggr o fikat o sen hade vi tjejmiddag hemma hos Fru T för nån månad sen. Tror tråden startade i maj nångång.
    En del känner varandra sen tidigare..

Glömde ju säga att du gärna får haka på.

Svar på tråden VI från Linköping