Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Är det nån mer som ska på fika hos Marayah idag? Eller blir det bara jag nu?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Mammatill4a skrev 2008-09-17 07:55:10 följande:
    Oj, va ni skriver när man inte är här en hel dag, Igår hade vi iallfall en toppen dag i åtvid, firade mitt kusinbarn som fyllde 3 igår, ska ner på fredag med paket oxå ,se på em var vi hos en underbar kompis med tvillingpojkar i liams ålder och tjeja i Almas ålder, de lekte och hade allt för skoj, Men idag mår ja skit,ont i hela kroppen trött som ett ägg då jag inte sovit så bra inatt, Så hoppar tyvärr fikat idag och vilar upp mig istället.Medans barnen är på dagis.Men kommer självklart på nästa..
    Vad trist att du inte kommer idag, men förstår dig helt o hållet, man är inte på topp jämt när man är höggravid.

Marayah: Tack för fikat idag, var jättekul Vincent somnade i vagnen så fort vi kom utanför dörren. Han sover fortfarande, ska strax till dagis o hämta Leo.

Jag tänkte ha fika hemma hos mig nästa vecka, om det är nån som vill o har tid att komma
    Jag är flexibel o kan istort sett alla dagarna, men helst när Leo är på dagis..men, det får ni avgöra

Mammatill4a skrev 2008-09-17 14:25:45 följande:
    KLart ja vill hänga på att fika, bara de passar. men nästa onsdag har ja bm besök kl 14. så om nån vill fika inne i stan då en snabbis runt 12 snåret är ja med på de Mår inte så mkt bättre, lite yrslig i bollen och kallsvettas när ja reser på mig och ska gå nånstans, räcker från soffan ut till köket och till dagis förut var en pers, tur man har en snäll kompis som kommer snart och hjälper mig till maken kommer hem..
    Jag kan nog fika på onsdag nästa vecka, en stund i alla fall, måste åka runt 13.30 för att hämta Leo på dagis..
    JePaLuLi skrev 2008-09-17 16:23:10 följande:
    Idag är det bara 2 veckor kvar tills jag också kan titulera mig Linköpingsbo
    Vad kul
    Marayah skrev 2008-09-17 17:10:01 följande:
    Nice... LoVm: Har du hört nått från kompisen om länken?? *nyfiken*
    Ja, fick tag på henne idag, men de har nu bestämt sig för att köpa en helt ny vagn istället. Tyvärr för både dig o mig
    Familjetrollet skrev 2008-09-18 08:29:09 följande:
    då får du passa på och vila/sova när lillen gör det.men vad jag vet så brukar man inte vara trött just när barnet/barnen sover.finns det nån som vill ta en fika på söndag ute på ikano?
    Tyvärr så ska jag på Me&I party på söndag, så jag kan inte fika då..
    NorPan 79 skrev 2008-09-18 09:30:43 följande:
    hej alla äntligen kom jag in.. vad det har strulat med denna sida..Kasper har ingen feber o sig själv igen.. en glad liten skit
    Vad skönt att han är bättre nu
    NorPan 79 skrev 2008-09-18 09:42:18 följande:
    Japp. har fått sova en hel del i natt.. behövdes verkligen. Hur är det med er?
    Så skönt Här är allt bra, Leo är på dagis o Vincent sover i vagnen..så det är luugnt o skönt här hemma
    NorPan 79 skrev 2008-09-18 09:49:30 följande:
    Gud vad skönt.. här är bara jag o fisen vakna.. han har oxå sovit i vagnen. Skönt att kunna ta till den.. helst vid förskylningar när det inte funkar med klossar under säng o nezeril m.m.
    Ja, vagnen är bra att sova i Vincent somnar alltid i den när vi går till dagis med Leo, sen sover han ca 1-2 timmar i den då, så då är det bara att ställa ut vagnen på tomten med babyvakten..hur skönt som helst!
Svar på tråden VI från Linköping