• dinana

VI från Linköping

Usch.. avskyr Singing Bee... vet inte ens varför knappen fastnar på trean... *gaah*

Hemma från semestertrippen nu i alla fall.. Bidde inte så mycket bus av som jag hade hoppats på, men testade mig med ÄL-testet när jag kom och det visade rätt starkt, så jag skall ta å ragga upp killen lite granna alldeles strax... *grrhhh*

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana
    Cacan skrev 2008-09-19 22:34:57 följande:
    Dinana; lycka till nu hihi ja singing Bee är ingen höjdare!Mannen kolla på 1 ans film, men den var sådär så jag fördriver tiden här, men sitter i soffan hos Maken.Nu är det klappat o klart förresten för ni som är intrsserade!Den 3 oktober startar mamma träningen kl 10 i vidingsjö motionscenter! Anmäl er till varje pass till min mail eller via telefon. För mer info www.carinsmassageofriskvard.5min.se(ni måste tro att jag är helt tokig som bara pratar jobb här.. men vad gör man int för att bli framgångsrik man måste ju marknadsföra sig överallt!! HIHIHI
    Apipoulai skrev 2008-09-19 22:37:32 följande:
    Lycka till! Ha en mysig helg! ;)
    Blir tokig om det inte tar sig nu... har ju faktiskt varit hemma i Hylte nu... hos mina föräldrar och jag antar att det är där jag blivit gravid de två andra gångerna jag blivit gravid... vet ju dock inte säkert...

Men hopppas!!! Tredje gången gillt sägs det ju... sååå nu jäklar..
  • dinana
    Fru T skrev 2008-09-19 22:43:42 följande:
    här är det istället nu17 ska det ha tagit sig
    Håller tummarna för oss båda.. men har ju ett par veckor kvar till test... eller jag hoppar nog testen och väntar in mensen den 4e istället... typiskt.. dagen efter svärfar fyller år... humm, man kanske skall ta å testa sig dagen innan om mensen inte dykt upp innan... och surpris-a släkten
  • dinana

Grattis Fru Tzoanidis!! Hoppas att det är en graviditet nu då.. =) Själv så litar jag inte riktigt på ÄL-test, får ju alltid starka streck på dem... men ett plus är ju alltid ett plus..  Och med tanke att du är så nära BIM och får pluss så kan det väl bara betyda att du är gravid. Du kan ju vänta ett par dagar till och testa med CB digital... har för mig att de är bättre antingen är man ju gravid eller ej gravid.

• dinana

Sambon fick förresten jobbet som han var på intervju på i tisdags.. börjar om en månad.. det är verkligen så skönt att han skall börja jobba här i stan så slipper vi de där två restimmarna varje dag. Nu kan han ju ta cykeln istället och tjäna in en massa tusenlappar bara på det. Sen får han lönehöjning också... och jobbar fasta tider....

• dinana
    thelifesaviour skrev 2008-09-21 12:14:12 följande:
    Vad roligt! :D Grattis till honom och till er. Så skönt att slippa pendling.
    Ja det är verkligen superskönt! Kanske man kan ta lite mod till sig och gå å leta efter ett jobb till sig själv också..

Var å hälsade på på mitt gamla jobb i Kalmar i onsdags och man blir ju så avundsjuk på de som jobbar där nu... *böl* Jag vill också jobba där.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-21 19:35:26 följande:
    nähäää jag ska dricka med, så våga inte gå o bli på smällen du med nu för då blir jag väl ensam alkodrickare..
    jag kommer ju dricka så du är nog inte helt ensammen =P
  • dinana

PARTY DEN 27'E

firstandhappy Ewa
    Leos och Vincents mamma - Becka
    Marayah.. O ja dricker kanske liiite iaf
    dinana - Diana (jag dricker även om jag kissar på pinne)
    abcde - Jenny

• dinana

Tvåa... wow... en trea är ju för litet för oss. I alla fall sen vi fick Molly. Det är saker överallt! Vi vill nog ha en fyra eller en femma nästa gång vi flyttar. Gärna ännu större.. men fy tusan var dyrt det blir då. Måste skaffa ett jobb först.

• dinana
    Fru T skrev 2008-09-22 13:42:28 följande:
    åå ja vill ta ett test till nuuu, men ska vänta några dar till, eller rättaresagt försöka men dääämit va mina tuttar gör ont
    Blir kanske en maj-bebis för dig =) Så roligt!!! Hoppas hoppas jag plussar också.. så kan vi gå å jämföra krämper och skit sen!
Svar på tråden VI från Linköping