Inlägg från: dinana
|
-
-
har inget ute nu, funderar på å lägga ner med tradera... blir så dyrt i längden.Familjetrollet skrev 2008-09-24 10:24:30 följande:inte denna gång, det blev superfynd på blocket.hur går dina auktioner?här går de superbra.dock är det några oseriösa som inte gör rätt för sig som vanligt*suck*så en köpare får snart tre neg av mig.ska bli kul med fika.då slipper man vara i en lgh som är kaos,gubben som ska fixa golvet har ännu inte börjat jobbet här.han skulle komma om några timmar sa han vid 7:30 när han var här och kolladegolvet ska vara klart imorrn har de lovat
alla auktioner jag hade ute är betalda och skickade... någon har till och med betalat dubbelt, men orkar inte bry mig om det. är de så glömska så 'fine with me'. -
Hihi, ha så skoj... skall själv iväg å hämta Molly.. hon är ju ba till 11 idag...Marayah skrev 2008-09-24 10:41:47 följande:Japp de gör vi de gumman. Nu ska ja göra oss klar o dra till Norrköping och hämta en vagn med en vän.. Dock INTE till mej denna gång. HIHI....
Säg till om du vill ses något... idag är jag med Familjetrollet på stan, men imorgon är jag ledig. -
Så fin din nya vagn är...Mammatill4a skrev 2008-09-24 18:47:07 följande:Marayah: absolutLovM: ja hoppar nog fikat endå på fredag, hade tänk komma en snabbis, men med 3 barn och sen passa tiden in till stan med , nej de blir för stressigt men en annan dag kommer ja gärna hem till dig..
Fast ingen klår ju min vagn =) -
Nej, det var likadant för mig, men jag har ju köpt min begagnat så det var inte så farligt! Fick med lite extra: suflett och sittdelar som jag sålde av.Mammatill4a skrev 2008-09-24 20:20:08 följande:tack , nej du hade man råd så skulleman ju köpa en sån , de är ju bara för snygga men som sagt de pengarna finns ju inte..
Men men.. det bästa / sämsta är väl att man kan byta en massa saker... och det är ju dyrt. -
Jag får väl ta å passa på nu medans jag inte har jobb... kan ju nästan varje dag. Tyvärr har man inte så mycket pengar som man kan önska.Familjetrollet skrev 2008-09-25 07:37:46 följande:du har en så otroligt söt mage.så igår kunde jag inte motstå att klappa den lite.hoppas du inte tog illa upp att jag klappade din fina mage.jag skulle nog frågat försthär är man ännu förkyld och ont i öron samt halsen.idag blir inget gjort här hemma.går ju inte ens städa då alla rum är fulla med möbler
Men men... säg bara till. -
Härligt! Vi hade nehövt ett nyt rum för vi har så mycket saker som inte har någon plats just nu.... allting hamnar ju i vardagsrummet =)Familjetrollet skrev 2008-09-25 07:54:23 följande:ja pengar är inget skoj.alt går ju bara till räkningar och mat.men nu har jag fått ihopp en hel del genom mycket som jag har sålt så då fick det bli ett nytt v-rum.
Men man får väl vänta ett par år till... -
God morgon, här vart man uppe vid halv sju som vanligt.. sambon sticker till jobbet då och dottern vaknar. Så det vankades frukost då, men som vanligt var det bara jag som åt... dottern slängde allt på golvet så till slut så fick hon nappflaskan.Firstandhappy skrev 2008-09-25 08:25:33 följande:goder morgen på eder alla, här var man nästan uppe med tuppen, sonen vaknade klvart över åtta o ville ut o leka med sina katter... trött mamma ska göra massa kaffe..
Idag är Molly på dagis till 12. Jag borde verkligen ta tag i jobbsökandet, men vet inte vart jag skall börja... Det är ju så mycket enklare om man visste vart man skulle ta vägen. AMS är ju verkligen ingen hjälp.
Någon som kan tipsa mig om något roligt jobb här ute i Tornby. -
Usch, vad spännande....Fru T skrev 2008-09-25 09:51:32 följande:morron på er idag mår ja än så länge bra, hade ganska ont i magen tillåfrån igår kväll men det visade sig att det va ett regält toabesök som behövdes I morse vid halv 7 vaknade vi av att det pep in ett sms i mannens mobil, hans dotter åkte in till förlossningen efter 36 (önskar ja kunde skriva dom sifrorna stoora) timmar med värkar... så nu sitter vi å väntar på att få veta om det kommer ut en liten tös eller pöjk haha fatta att ja e gift me en morfar låter ju skitskumt, typ lika skumt som det låter å säga till sig själv att man ska bli mamma..
Men ja, morfar... klingar ju fint! *hihi* SKaffar du barn med sånna gamlingar... här är morfar 63 år (Mollys morfar alltså). Min morfar skulle ha fyllt 82 år i år. -
Humm, tack.. jag skall ta å kolla med dem.. hittar inget på deras hemsida dock.. men man kanske kan ringa dit och kolla med dem.Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-25 09:37:28 följande:Jag vet att de sökte personal till ikea i våras..jag var själv sugen på att söka dit, men det var precis när Vincent föddes. Så himla typiskt, när jag inte ska söka jobb så finns det, men när jag väl ska söka så finns inget.