Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

JePaLuLi skrev 2008-09-20 21:26:37 följande:
    Du får åka med mig när jag ska dit och hälsa på
    Ja, det gör jag gärna
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Familjetrollet skrev 2008-09-21 09:53:26 följande:
    en nyöppnad butik som öppnade i fredags på bottenplanet på mobiliamammatill4aska ni bo nära själva berg?var mycket i åtvid i mitten av 90 talet.vet dock vart själva stan ligger
    Ok, men vad är det för sorts butik?

Mammatill4a: Vill du köpa babysittern nu i veckan när lönen kommer?
    Bara att säga till för Vincent använder den inte längre, jag ska bara ta o tvätta tyget en sista gång innan du får den.

dinana skrev 2008-09-21 12:12:39 följande:
    Sambon fick förresten jobbet som han var på intervju på i tisdags.. börjar om en månad.. det är verkligen så skönt att han skall börja jobba här i stan så slipper vi de där två restimmarna varje dag. Nu kan han ju ta cykeln istället och tjäna in en massa tusenlappar bara på det. Sen får han lönehöjning också... och jobbar fasta tider....
    Vad kul, stort grattis till din sambo
    Skorpan08 skrev 2008-09-21 15:04:42 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 09:59:19 följande: Det är ägaren till GK:s i Ullared som öppnat en affär i Mobiliahuset. Jag har inte varit där än men det blir vid nästa besök till min vän i Sya. Hon tyckte att en del barnkläder var till vettiga priser dock. Bra dagiskläder tyckte hon.
    Ok, då måste vi ju dit ju
    Är det stort tro?

Norpan: Tack för trevligt me&i party
    Rabarber o jordgubbspajen var såå god, kan jag få receptet?

Familjetrollet skrev 2008-09-21 16:40:28 följande:
    det är jättestort.hela bottenplan är ombyggt och karlossons har typ halva nederplan
    Ok, har de nån hemsida eller nåt?
    NoahLeah skrev 2008-09-21 16:49:55 följande:
    Hejsan..vet inte om jag platsar här inne men är född o uppvuxen i Linkan (flyttade till Sthlm 2000) och spenderar mycket tid där nere då familj, släkt o vänner finns kvar där.Vi ska även flytta ner om ett år eller två då Stockholm känns avklarat.Har en son som heter Noah, född den 4/3 2008
    Välkommen hit

Jag slänger ut frågan här igen, är det nån som vill komma hem o fika hos mig i veckan?
    Marayah o jag pratade lite om det idag. Jag kan vilken dag som helst, helst när Leo är på dagis dock, men kan de andra dagarna oxå (troligtvis kan jag inte torsdag kom jag på nu, men annars är jag ledig).

Fru T skrev 2008-09-21 18:36:52 följande:
    Hellå i stugan Nu är man hemkommern, nyduschad å har krypt ner i sängen me datorn i knät.Har precis gett min man toaförbud när ja duschar då jag avklarat min första kräkning (har aldrig vart nåt problem innan)Å ja kan varken sluta känna å kolla på mina tuttar, inte hänger dom inte Gårdagen/kvällen/natten var super trevlig å nepp inget avslöjande blev det Sjöng karioke från 00 till 3 typ sen kände jag att oj jädrar jag är trött å hoppa in i husvagnen å somna på stört till skönsången som fortsatte inne i lokalen mannen min kom nog inte in å la sig förens vid 5 tror ja, å ja har hånat honom en hel del då han är grymt bakis idag. Det är INTE jag å det är grymt skönt Ja tänkte ta ett test till på typ onsdag men kör på Preg då me, dels för att ja vill se ett starkare sträck å dels för ja vill se ett sträck igen känns ju såå sjuuukt overkligt förutom att tuttarna gör elakt ont stundtals..
    Vad kul att du hade kul igår o starkt gjort att du kunde hålla dig från att säga nåt
    Båda ggr jag har varit gravid så har jag berättat det för många samma dag som jag plussat
    Då blir det nyktert för dig då på lördag
    Är så glad för eran skull
Svar på tråden VI från Linköping