Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Fru T skrev 2008-09-18 10:11:59 följande:
    åå wow nu fick ja komma in igen.. jo att com hem va nere igår blev ja medveten om, satt i telefon när dom stängde av.. tur att man har bra med serier på datan så man kan passa på å kolla dom när tevin inte funkar...ja ha ooont i sidan på tuttarna fortfarande, helskumt e det å så känns det som mensen kommer när som (stundtals) men så har det ju vart dom senaste månaderna mellan äl å bimBim ja det har ja den 24e så nu ligger ja på -5 (typ) å visst hoppet fins där men jag vågar inte tro nåt..
    Hoppas att du är gravid nu då! Du får testa dig innan vi ska ut den 27:e.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Hmmm...när hände deta med comhem då?
    Vi satt ju o tittade på tv till 21.30 då vi gick o la oss..vi märkte inget..

Fru T skrev 2008-09-18 10:23:37 följande:
    ja på morronen den 27e sånna fall, inte en dag tidigare..*inge negativ å läss på minus*
    Ok, förstår dig
    Får se om du kan dricka nåt den 27:e då, du kanske är gravid då ju
    Fru T skrev 2008-09-18 11:52:06 följande:
    sånt som märks, på lörda ska ja dricka iallafall... min far har 50års kalas å ja ska stå i baren.. har lovat mig själv att aldrig mer testa innan bim å gärna först en vecka efter bim.men det ska ju inte va farligt att dricka dom första veckorna så å ja behöver ju inte dricka mig dyngrak på lördag, men skulle ja testa innan å det visar pluss = inge dricka på lördag så skulle det inte ta många secunder innan alla komentera det å ja vill ju inte berätta för så många så tidigt så lite alkohol å inge test blir det...
    Låter förnuftigt

Nån som vet vart man köpa såna där plankor som man har när man gör plankstek?

Marayah skrev 2008-09-18 13:12:01 följande:
    Fy så träligt.... Hoppas de snart blir bättre. Vi har typ just kommit från babyöppet. Var jätte trevligt idag.. O Filip var vaken hela igenom, händer inte ofta. Men han tog en power nap medans vi gick dit så var nog de. Nu ska ja äta vofflor innna Marko ska hem från dagis. Ha det... Förresten, får ja ta med en vän nästa lördag????
    Klart du får ta med en kompis, i alla fall för min del
    Firstandhappy skrev 2008-09-18 16:50:46 följande:
    guuuud va skönt, har precis vaknat efter en 2 timmar lång "powenap" med sonen, han ligger fortfarande kvar i sängen o sussar så nu ska man fortsätta med städningen som jag påbörjade i morse.Hur var det?? var det fler som ville med o partyshoppa innan festen den 27'e??Antingen på fredagen innan eller kanske samma dag?
    Jag får nog hoppa det tror jag..har ingen som kan se efter barnen, förrän efter 17 då sambon slutar.
    Marayah skrev 2008-09-18 17:49:19 följande:
    Glömde visst skriva att dragkedjan e trasig på den. Men de skulle ja kunna fixa. Hade den inte blitt för liten skulle ja ha behållt den.
    Den där jackan var ju jättefin! Men tyvärr är storleken för stor för mig..

Jag följer gärna med på ett ljusparty om nån ska ha det, som sällskap, men jag kommer nog inte köpa nåt

Vi ska äta tacos imorgon, idag blir det plankstek här.
    Nu ska jag ta bussen till stan o möta min mamma som ska passa Vincent medans jag är hos sjukgymnasten.

Svar på tråden VI från Linköping