Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Familjetrollet skrev 2008-09-21 18:36:19 följande:
    jag tar gärna en fika.då de ska renovera v-rummet under 24 och 25e så kommer jag jättegärna och fikar hos er.dock kan jag komma runt 14 då barnen ska hämtas först.lillan måste dock bli feberfri först oxå. nu har man knåpat ihopp ett par auktioner och väntar på att gubben ska komma hem strax från kolonin snart är kl 20 och då blir det soffläge
    Ja, efter 14 skulle ju kunna gå, men då är Leo hemma oxå.
    Bara nån mera kan då..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Fru T skrev 2008-09-21 18:48:56 följande:
    Hehe det va inte lätt vill ja lova å jag behövde ju ett par extra ögon i går morse så ja mmsa min kompis i tallboda det första ja gjorde så hon vet ju å ni vet ju så ja har ju fått berätta lite iallafall Japp det blir en nyckter kväll men vi får se hur långvarig ja blir, är inte alltför road av fulla människor på krogen när jag är nyckter... men det är ju bara att vänja sig för party prinsessa är ja ju!
    Nä, fulla människor är ingen hit när man själv är nykter, men det är ändå kul att komma ut lite..du får säga till om du inte vill hänga med nu, då får vi ha förfest nån annanstans..
    NorPan 79 skrev 2008-09-21 18:51:16 följande:
    Hello!!Som det verkar kan jag komma på fika.. men inte tis o tors förmidda men annars ska det va lugnt.. kul me fika då..hehe
    Fredag då kanske? Marayah kunde då oxå tror jag..
    Du vill inte hänga med ut på lördag?
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 18:58:30 följande:
    Nä, fulla människor är ingen hit när man själv är nykter, men det är ändå kul att komma ut lite..du får säga till om du inte vill hänga med nu, då får vi ha förfest nån annanstans..
    Kanske lät lite hårt det där, var inte meningen..menade bara att jag har full förståelse om du inte vill hänga med nu när du ska vara nykter

Jag har gjort världens snabbaste o lättaste hallonpaj nu, men ack såå god!

Fru T skrev 2008-09-21 19:02:46 följande:
    ne det är lugt å förfest har ja gärna även om ja skulle ändra mig angående utgången träffa folk är ju alltid trevligt å så kan ja ju skratta lite åt er när ni blir onyktra
    Haha, kanske bara blir jag som dricker
    Då kan ni alla skratta åt mig
    NorPan 79 skrev 2008-09-21 19:04:12 följande:
    Skulle va jätteskoj men funkar inte ekonomiskt denna månad så är det ibland.. får bli en annan gång..
    Ok, trist, men så är det ju..klart att det blir en annan gång då
    NorPan 79 skrev 2008-09-21 19:08:33 följande:
    Nähh ska fixa varma mackor nu.. men töser ha det så gott o sov som stockar så gott det går när man är småbarnsförälder o grattis fru T till positiva svaret.. håller tummarna för att strecket blir ennu starkare i veckan som kommer  Men ha det kanoners ikväll alla... kramen
    Ha det bra du med

Hade jag inte vetat bättre skulle jag fasen tro att jag är gravid..är sååå trött, har ont som bara den i ryggen o mår illa. Exakt samma symtom som jag hade vid båda mina graviditeter. Men jag äter ju p-piller nu o jag hade mens för bara några dagar sen, men den mensen var inte alls som vanligt, var väldigt lite..
    Iofs så hade jag p-plåster innan o de strulade lite så därför bytte jag nu för ca en vecka sen till p-piller. Så det är kanske därför som mensen inte var som den skulle.
    Usch vad nojjig jag blir nu Jag vill ju ha ett barn till, men INTE än! O skulle jag mot all förmodan vara gravid så gör jag INTE abort.
    Vad tror ni?

Firstandhappy skrev 2008-09-21 19:35:26 följande:
    nähäää jag ska dricka med, så våga inte gå o bli på smällen du med nu för då blir jag väl ensam alkodrickare..
    dinana skrev 2008-09-21 19:36:41 följande:
    jag kommer ju dricka så du är nog inte helt ensammen =P
    Åh, vad bra!! Några som kommer dricka i alla fall, skönt, då behöver jag inte vara ensam
Svar på tråden VI från Linköping