Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

NÄÄÄÄÄÄÄ tänker sitta hemma vid din dörr o slå tills jag får en kaka.....

• Firstandhappy

sitta o skrapa med naglarna mot din dörr o viska psykopatiskt Sanna... Saaannaaaaaaaaaa släpp in mig,, Sannaaaa jag vill ha en kakaaaaaaaaa..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-14 21:02:17 följande:
    Har inte orkat läsa igenom allt ikväll.. men när skall vi åka mot Skorpan imorgon? Jag har ingen koll alls på tiderna nu..
    vi skulle vara där vid ca 10.30 har jag för mig.. men folk kunde komma lite som dom kunde..
  • Firstandhappy

lägesuppdatering från jobbet, tack för en trevlig dag allesammans...
    får hojta mer imorgon!!

Kram o god natt på er.

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-16 10:26:04 följande:
    mig med är jultokig, är så fiiiiint med alla saker o ljus o dofter, kommer älska det ännu mer nu när man ska fira första julen med barn... ohhh underbart
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-16 11:51:09 följande:
    UsSch fy.. jag lägger på direkt om det är telefonförsäljare... nu är det i och för sig något halvår sedan någon ringde till oss och det är jag tacksam för.
    hit ringer dom titt som tätt men jag är aldrig hemma, jag är bara barnvakten..
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2008-10-16 12:01:54 följande:
    Vi har också Nix men jag tycker inte det hjälper. Händer ju att det ringer försäljare ändå, och så har de börjat ringa som tokar på mobilerna istället den senaste tiden.
    jag har turen att det bara är radiotjänst som ringer på mobilen o det nummret känner jag igen så då svarar jag inte, la till vårat nummer till nix idag så det kommer ta ett tag innan dom slutar att ringa..
    Det man måste komma ihåg är att de tjänster man använder (typ telia, tele2, icabanken) får ringa o sälja sina tjänster även om man har nix..
  • Firstandhappy

ja det hade inte varit helt fel... bara jag slipper radiotjänst så är jag ganska nöjd faktiskt..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-16 12:50:13 följande:
    huuua ja radiotjänst jagar mig men sist dom ringde så svara min man å drog värsta rövarhistorien om att ja va i usa som auper eller nåt sånt å han viste inte när ja skulle komma hem å ja han viste ingenting, hade bara hand om min lägenhet han e lite rolig ibland..Vi har åsså NIXA å tror det börjat tröda i kraft nu för det är mindre å mindre samtal som kommer in..
    sist dom ringde sa jag att jag hyrde "min" lägenhet i andra hand efetrsom jag satt inne för ekonomiskt bedrägeri..
  • Firstandhappy

just nu när man ska flytta de sista kartongerna så hatar hatar HATAR jag att jag har så många böcker!!! va ska jag med dom till?? väger ju bara en massa o tar en jävla plats.. nä nu åker skiten ut... eller näää men är det nån som har en stor stark representant för det manliga könet till utlånes för att flytta skiten, min är ju o jobbar o jag har ingen ork att vänta...

Svar på tråden VI från Linköping