Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

Fru T skrev 2008-10-11 13:18:48 följande:
    jo ja tycker faktist lite synd om mig själv å jag är ju sååå sugen på den å den maträtten men ja våågar inte testa. när ja spyr så spyr ja till sja spytt upp allt som går å lite till å ändå tar kroppen i och vill spy mer har alltid haft spyfobi å får ju dessutom gråtande panik när ja spyr..*suck*men det är underbart att va gravid
    vet hur det är, hatar med att spy, men som sagt, när man vet vad det beror på så kanske det kan vara en liten ursäkt...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-11 13:23:49 följande:
    jooja har testat prostafen mot illamåendet å visst det dämpar det liite men ja blir istället sjukligt trött av dom så ja vet inte vilket som är bäst för ja kan ju inte äta godare bara för att ja tar dom...man får väll hoppas att det går över snart.. så ja får lite energi och orkar göra nånting här hemma, känner mig som ja ligger på hotell typ å snart klättrat ja upp på väggarna (i liggande läge då) nepp nu måste ja lägga mig ner igen....
    usch o fy, fan va jobbigt att må så skit hela tiden, hoppas det blir bättre snart.
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-12 18:13:42 följande:
    Haha! Du har ju stulat min Wille! :P
    ja just jävlar, glömde det ja.. sorry, vi kan byta imorgon inga problem..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-12 20:41:55 följande:
    Bra! Du får cupcakes och fanta och så får jag Wille!
    skickar du med en förpackning hubbabubba så har vi en deal, tror inte jag är bra på gisslandrama, känns som om alla får bättre betalt, äh jag kastar ut honom på tradera istället..
  • Firstandhappy

jaha, idag har man haft personalmöte o skällt på chefen, hahahaha alltid lika skoj, men men ska det bli något gjort får man hålla efter dom, nu ska man bara vara hemma o ta det lugnt, hoppas att sonen somnar en stund för han är såååå trött, en aning irriterad på att nån jävel har tagit min parkeringsplats, så snart kommer dom o lappar den, mohahahaha mohahahah, nej vars känner mig lite elak, men det är ju antingen dom eller jag så..

• Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 14:13:28 följande:
    Jippi! Idag ska vi åka och köpa vår nya soffa! Det ska bli så kul. Dessvärre fanns inte hörnsoffan i den färgen jag helst ville ha. Men, man kan väl inte få allt. Maken är och hämtar släpkärran just nu.
    yeeeej va skoj, bara synd att du inte fick det du egentligen ville ha mest av allt... men men, just nu vill jag ha en kock i köket som lagar någon makalöst god lunch till mig, men inte får jag det inte..
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 14:18:13 följande:
    Det önskar jag mig varje dag!
    ja det hade verkligen inte varit fel, är så trött på mat just nu...
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-13 21:39:17 följande:
    Har aldrig varit på kryssning?
    stackars människa, då måste du med...
Svar på tråden VI från Linköping