Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

god morgon alla, vilket superväder man fått idag då!! synd bara att man måste sitta inne o vänta på vaktmästaren som ska komma o laga... duktig är jag med, hunnit med att städa kök och sy gardiner till sovrummer o skruvat upp lampa i willes rum..

• Firstandhappy

ja just det bäddat har jag gjort med ...

• Firstandhappy

har en full fixar dag idag, nu ska skiten upp och till de ställena där de ska vara, svärmor o svärfar kommer ju till helgen med.. *suck*

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-14 12:05:10 följande:
    När kommer posten till er? Igår så kom den kvart över två hit... är så jävla trött på att vänta på den... sen så har den ju aldrig det man vill ha med sig heller... utan då skall man vänta ytterligare en dag... =(
    igår när jag stod och väntade på lapplisan såg jag posten komma o då var väl klockan runt 1 halv 2 ca..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-14 12:10:54 följande:
    Jag som tyckte att de var sena när de kom vid 12-tiden. Fattar inte varför det skall behöva ta sån jävla lång tid! Jag menar när jag bodde hos mina föräldrar som bor lååångt ute i vildmarken då kom posten alltid vid halv elva (förutom om det var riktigt dåligt väder, då kunde det ju dröja. Men aldrig senare än så). Det är ju inte vad jag förknippar med service när de dyker upp vid två-tre-tiden och då bor man ju ändå i en "storstad".
    storstad = stor stad mera folk mer post senare utdelning.
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-14 12:45:08 följande:
    I och för sig men vi bodde vid Växjö, och den staden är ju rätt så stor den med.
    mmm samma här när vi bodde i sthlm, fick man posten kl 12
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-14 12:18:14 följande:
    den lappen har ja me fått så det är nog bara att vänja sig vid att posten kommer frammåt eftermiddagen..
    ja det är ju inte så att man går under jorden o gråter floder bara för att räkningarna kommer ett par timmar senare..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-14 13:02:23 följande:
    Haha, nej det är ju sant.. jag får väl ta och kolla lådan när jag kommer hem igen och se om det finns något paket till mig då =) Blir väl inte borta så länge.. tänkte roa mig idag med att färga håret brunt...
    det är alltid kul, jag ska roa mig med slagborrmaskinen o borra massa hål i väggarna idag!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-14 14:38:39 följande:
    DET är skojsigt
    jaaaa förutom att dessa jävla betongväggar måste vara extra starka, går ju fan inte att få hål i dom...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-14 17:11:36 följande:
    Undrar oxå när vi ska komma imorgon. Vi kan när som..
    tänkte jag skulle hämta upp dig vid kl 10 imorgon vid parkeringen (+- en kvart så där)
Svar på tråden VI från Linköping