-
ja redan i år kan kännas en aning tajt kanske, vore ju bra om ni hittade ett ställe som ni båda verkligen vill bo på och kommer trivas med..Fru T skrev 2008-10-24 17:00:26 följande:vi kommer nog inte ta den men kommer titta iallafall för att få se hur det ser ut liksom... blir nog lite mäktigt att få in en flytt i år redan, finns ju som sagt annat som tar vår uppmärksamhet. med mitt illamående å min mans stundande operation.. -
min pizza kommer med mannen, han går förbi den på vägen hem (som tur är) så den traskar hit av sig själv, är sååååå sugen på pizza med sallad på så jag tror jag dör...dinana skrev 2008-10-24 17:42:35 följande:Så nu har man beställt pizza på onlinepizza.se =) Skall bli så gott!!!min omröstning fungerade, men som sagt kan manske vara en bugg, testa igen om en stund..dinana skrev 2008-10-24 17:43:22 följande:Ja jag testade med massa olika datum men den går automatiskt tillbaka till dagens... är nog en bugg på sidan. -
-
oh va skoj, wille reste sig upp idag mot bordet o började knalla runt det, resultatet blev batterier på golvet och en liten bula..Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-24 18:08:19 följande:Vincent har lärt sig var lampan är!! Stolt mamma är jag nu!!Vi har övat i några dagar o visat vart lampan är o frågat honom. Nu idag när vi frågade vart lampan är så tittade han upp på lampan. Varje gång vi frågade oxå. -
ja han är jätteduktig, tog ett kort på honom när han försökte bestiga dammsugaren med.. ha ha ha
-
Goder afton gott folk, hoppas ni haft en trevlig dag, själv va man på IKANO en alldeles för lång stund och slogs med fok, att man aldrig lär sig att man inte ska ut på löningshelgen!!! Spenderade massa pengar på lillmr men inga på sig själv, he he he så det brukar bli...
Sen hade vi en låååång och skön middag i goda vänners sällskap och william fick leka av sig med sin nya bästa kompis (vuxen kvinna på 29 år) veyt inte vem av dom som var tröttast efter allt stoj, så nu ska man bara sätta sig i soffan med en kaffe o njuta av söndagskvällen...
Omröstningen blev blev ju avstängmen innan dess kunde jag utläsa att den 15'e November verkar vara ett passande datum för de flesta att kunna komma!!
Har jag uppfattat er korrekt..?? -
Jag skulle skita i att öppna dörren, får inte jag nåt godis ska ingen annan få!! Mohahahaha mohahaha, springer o gömmer mig i garderoben med godisen jag köpte idag!! MITT BARA MITT!!!
-
jag vill....Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 09:05:00 följande:Några som vill fika i veckan? -
jag kan fika på fredag!! ledig hela dagen...Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 11:28:58 följande:Vi kanske skulle ta o fika på fredag för då kunde väl familjetrollet oxå o marayah är hemma då oxå -
fast jag kan förvisso fika nästan alla dagar alla veckor....