-
wille är oxå på G att ta några stapplande små steg, går oftast inget bra alls, men guuuud va söta de är när de försöker..Mandarin skrev 2008-11-11 09:53:07 följande:Hon fyller 10 månader den 13de. -
usch o fy va trist...Familjetrollet skrev 2008-11-11 10:53:28 följande:barn är så gullliga när de lär sig något nytt och börjar prata.första bebissmilet är underbart snart är det dags att gå till tvättstugan igen.hade totalt glömt bort att man skulle tvätta 6 timmar idag.tur att man kom på det i sista stund -
ja det är väl bara att önska lycka till..JePaLuLi skrev 2008-11-11 11:32:09 följande:Kikar in och berättar att jag lever i alla fall. Har väldigt kraftiga förvärkar och fruktansvärt ont just nu. Har inte sovit på två nätter... Men det är väl pinvärkar som jag hade sist, som inte gör nån nytta! Marayah: Skulle vi kunna hämta spelet nån dag den här veckan? Familjetrollet: Fy vad trist att springa till tvättstugan. Jag skulle aldrig klara mig utan tvättmaskin, särskilt inte nu när man har barn.
Nähä om vi skulle bestämma nåt för fikat ikväll???
Ska vi ta på claras som sist?? -
Fika på stan kl. 17 idag:
Becka
Lillisen
Ewanä har ingen aning heller, men ska vi ta claras då??Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-11 12:07:06 följande:Nu kom jag på att jag skrev fel, steves är ju det som ligger vid filmstaden. Jag tänkte på det fiket som ligger på Stora torget, kommer aldrig ihåg vad det heter. -
Fika iväll kl 17 på Claras....
Becka
Lillisen
Ewa
Ev Sanna -
kan väl ses där inne så slipper man frysa som sagt, kommer nog att komma lite olika tider men alla runt 17 iallafall..
-
samma här, han en kompis vars son heter det och den ungen är ODRÄGLIG...thelifesaviour skrev 2008-11-11 15:45:12 följande:Simon är ett fint namn. Men jag får lite dåliga vibbar av det, men det beror ju på vem man känner med det namnet. ;)
Vi är väldigt inne på Liam men samtidigt blir det ju som en förkortning på William -
Fick sluta med vissa sorters våtservetter för att kompisen använde dom på sin son o det luktade till o med odrägligt...
-
får jag en flicka ska hon heta Tuwa
-
har en kompis som heter Måns Per Buster...
kisse, människa, vovve -
axellina ???? öhh ok...Familjetrollet skrev 2008-11-11 16:23:13 följande:namn är roligt.hade vi fått en son så skulle den hetat nils eller viking vissa namn är så fula som benjamin,axellina*host host* -
ja det är jättesvårt, får hoppas vi får en tjej nästa gång, då är ju namnet redan klart sen när jag gick med william...
-
tack själva, vet hur det är trots att min fortfarande är så liten o inte springer omkring, men upptar dock ens tid iallafall...
Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-11 20:40:06 följande:Så är det ju med barn, o alla som har egna barn förstår ju eller borde förstå iaf. -
ohh så mys.... vill med på UL...
-
va inne 20 sek innan o kollade, men nu såg jag den, brings back old memories... myyyyysFru T skrev 2008-11-12 15:53:14 följande:såå nu ligger det en bild på vårt underverk bland mina bilder -
det är tur det, jag vill med ha pengar...Familjetrollet skrev 2008-11-12 19:50:35 följande:shoppa loss skulle vara skoj,men man är nästan pank nu.lillan har då TUR i norrköping fann hon 20 kr för ett par helger sedan och idag hittade hon 100 kr på golvet i mataffären -
Nu har man lkommit hem från gammelmormor där vi har hämtat den gamla släktklenoden läragåvagnen... en riktigt sådan där gammal röd sak med gula hjul, jag vet att jag hade den när jag var liten och likaså min kusin..
William tycker den är skitrolig, springer nästan överallt med den och jag min dumme sate satt och grät vid bordet över att min lilla älskling snart kommer springa ifrån mig..
Tror till o med tegelstenen som ligger i den är antik..
-
goder morgon på eder alla, eller nja det skulle vart kl 03,30 i morse det när sonen vaknade med ett leende på sina läppar och har sedan dess vägrat att somna om...
Just nu är jag nog den piggaste lyckligaste mammam som finns *ironin lyser grovt med sin jättegigantus frånvaro*... -
guuud va skönt, längtar tills man får återse de underbara sovmornarna!! nej varsm nu har han sovit en stund och är åter på strålande humör så nu är han mitt lilla dammspån igen!!Skorpan08 skrev 2008-11-14 09:54:32 följande:Bara lugn. Han blir vuxen sen och flyttar hemifrån.*L* -
oj visste inte ens att man kunde kolla det??
fast det är nog inte så många....