Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-08 13:50:21 följande:
    Leo har fortfarande ingen feber idag, så antagligen får han gå till dagis imorgon.Nån som vill träffas på stan eller hemma hos nån på fredag o ta en fika?
    jag kommer gärna, har inget planerat på fredag..
    Marayah skrev 2008-10-08 13:56:39 följande:
    JAAAA, ja vill ses... Har dock inte så mkt pengar att ta en fika på stan.. Men ta en promenad skulle vara mysigt. Ni kan få komma till mej om ni vill..
    skulle man kunna göra om vädret tillåter..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-08 14:11:51 följande:
    Vi skulle kunna ha sällskap till Marayah då, om du vill..fast du åker kanske bil?
    ja eller buss, det spelar inte mig så stor roll...
    nästan lättare med buss så slipper jag tänka på parkering.,
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-10-08 13:56:39 följande:
    JAAAA, ja vill ses... Har dock inte så mkt pengar att ta en fika på stan.. Men ta en promenad skulle vara mysigt. Ni kan få komma till mej om ni vill..
    va säger du??? vilken tid passar dig??
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-08 14:41:44 följande:
    Ska vi säga 10.30? Tror det var det sist jag var hemma hos dig o det var en bra tid
    10,30 passar för mig med, mannen börjar jobba tidigt på fredag iallafall så jag kommer nog vara vaken..

vilken tid ska man ta bussen då?? och vilken buss?
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-08 16:20:49 följande:
    9.54 från Landbogatan, 12:an.Vi kan ju mötas ute på bygdegatan vid hörnet så kan vi gå till bussen tillsammans.
    ja det kan vi göra, kan höras mer om det imorgon, ska göra mig ordning för jobbet nu, bara vänta på att mannen kommer hem o byter av mig..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-10-09 12:46:46 följande:
    fy vad trist.man räknar ju med att nya saker ska fungera.här ska man snart bege sig ut på långpromenad och till centrum.i eftermiddag blir det ev hjärta till hjärta om gubben vill åka dit
    oh!! hur dags har de öppet idag??
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2008-10-09 15:27:02 följande:
    Jisses, nog för att det brukar bli åtgång på de katter vi har till salu men inte trodde jag att det skulle bli likadant den här gången eftersom båda är helsvarta. Men jag la ut annonsen för några timmar sen och det är flera som har ringt och mailat. Några kan vi ta bort direkt men det finns några som är intressanta. Och så hinner det ju bli fler som hör av sig. Här är det rätt lugnt idag. Håller på och rensar bland papper och annat lite. Det behövs! Måste till Ikea och Biltema nån dag snart och inhandla lite mer förvaringsgrejer så det blir lite mer ordning på saker och ting. Jennyopatik - vad söta de är! Och Alma är ju inte ett dugg lik Malin eller så Och vad stor Lucas ser ut
    mmm mig med behöver åka o handla förvaringsaker..
  • Firstandhappy

ligger de kvar bortanför scan som de gjorde förr i tiden??

• Firstandhappy

nej det gjorde det ju inte, ser ut på kartan att ligga bakom ikea o allt annat..

• Firstandhappy

eller nja, på annan karta ser det ut att ligga på samma ställe, nja får väl se om man orkar ta sig dit, kan ju alltid kolla lite kanske..

Svar på tråden VI från Linköping