Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

finns mycket man vill men väldigt lite man får igenom!!

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 14:08:12 följande:
    O jag vill tvärtom med Vincent just nu Har en del saker jag behöver göra plus att jag själv skulle vilja lägga mig ner o vila lite.
    Kom igen, sjung med nu allihop...

Miiins du flygeln far, glöm bort den är du rar, det är bara kokosnöten som är sig lik, det är bara kokosnöten som är sig liiiiiiiik, allt det andra verkar vara kallabaliiiiiiiiiik..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-20 14:11:58 följande:
    Haha :DEwa, du är tokig!!!
    hahahaha nja kanske en aning uttåkad.....
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 14:16:19 följande:
    här har man inga barn som sover middag längre.ush klättrar snart på väggarna.ska snart ut på promenad med "yl och dumstruten"villka kan/vill komma på onsdag kl 10?så jag vet hur mycket fika som ska handlas
    kan tyvär inte...
  • Firstandhappy
    Mammatill4a
    Okej bara så jag vet för just nu står de bara o tar en massa plats, men då kan jag ju slänga ut dom på blocket o sälja dom istället..
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-10-20 14:21:56 följande:
    Åhh stackare de kan inte vara lätt då inte, kommit in i en seperationsångest mamma period låter de som...
    har min med, men fan om jag försöker söva honom... då blir han galen o håller sig vaken i 3 timmar till på bara ren tjurskallighet, men om man lägger honom i hans säng o stänger dörren sover han på 3 min
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-10-20 14:23:38 följande:
    ja de får du ta och göra då, inte kul när de bara blir ståendes.. gud vad ungen sover idag, men väcker ja henne kan ja inte diska för då blir hon surare än en fisk och ska bara klänga på mig och då blir inte disken gjord alls..
    samma här, va tvungen att gå in o peta på honom, har sovit sen 11,30 o är fortfarande död.
  • Firstandhappy

nä nu går jag o lägger mig, för dååå kommer garanterat mr att vakna...
    nähä han bara tänka tanken, nu hör jag honom...

• Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-21 17:04:58 följande:
    Hej på er!Hoppas allt är bra med er! Har ni läst corren? Jag är helnöjd med artikeln! Har några av er sett på tv:n? Dinana: Åå, vad glad jag blir att allt såg bra ut nu kan du andas ut lite!
    letar o letar men hittar inte... inte på nätet iallafall..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2008-10-21 18:29:32 följande:
    Jag såg på nätet Men missade tidningen Ska be svärmor att spara den!
    vart hittade man på nätet...
  • Firstandhappy
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 13:49:54 följande:
    Mammatill4a : synd. hade varit kul. har heller inte körkort :D
    min mormor bor precis utanför vadstena åt skänningehållet så man kommer nog åka en sväng eller två...
Svar på tråden VI från Linköping