• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 19:46:26 följande:

Oj, ja verkligen! Då får ni den säkert
    Vi får helt enkelt tro det.
  • thelifesaviour

Nu är jag bitter. Vi hinner inte säga upp den här lägenheten..

• Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-20 19:45:29 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 19:44:32 följande: För några veckor sedan gick vi förbi stolplyckan och tänkte, att här ska vi nog på. Sen inatt drömde jag att vi fick en lägenhet där och när jag gick in på stångåstadens hemsida så fanns det en där. Så det borde vara ödet. ;)
    hoppas ni får lägenheten
    Mandarin skrev 2008-10-20 19:07:39 följande:
    Psss..... Leos och Vincents mamma Det finns Nalle Puh sängklädder på jysk både till junior och vanlig säng. Såg även att det fanns en sänglampa med puh på Maxi 99:- såg fin ut. Ska nog ta en runnda dit någon dag. Det ska bli phu tema på lill tjejens rum
    det finns så mycket gulligt med nalle puh.men här vägrar töserna ha det.hade det till sonen när han var liten på stenåldern
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-20 18:52:07 följande:
    hoppar in å svarar lite snabbt... trött som få å är i V.9 (8+1) nu...Fick höra av min mormor att både mamma och hon har haft detta hemska illamående men att det försvann sen så ja hoppas det försvinner snart för mig me...Å nån förvarning det fick ja inte
    fast å andra sidan så blev du gravid till slut,det bästa i livet är att vara gravid.första sprakarna i magen är underbaraGlad.har du börjat få nån liten mage ännu?.hoppas illamåendet ger sig.det brukar släppa runt v 12
    dinana skrev 2008-10-20 18:03:10 följande:
    fattar inte riktigt varför de inte kan låta någon med svensk bakgrund ringa runt till folk, som kan förklara vad som gäller.. .jag fattade ju knappt hälften av vad han sa.. Min sambo skrattade så han trillade av stolen...
    hihi hoppas din sambo inte skadade sig då.om de ska ha invandrarläkare så borde iallafall gå kurs att prata svenska så folk fattar
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 17:56:20 följande:
    Nä, vad är det för nåt?Jag har oxå tänkt att göra klädpaket med nästan alla kläder, förutom en del som vi köpte väldigt dyrt.
    overaller lägger jag ut för sig.sen har jag gjort klädpaket i olika stl.typ stl 92 osv.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mammatill4a
    familjetrollet: jo tack hon sa de och lika snabbt spang hon ut igen för att hon såg att ja var upptagen med annat, tur man har hennes pappa i samma kommun sen om hon skulle bli för trotsig m.orr på den ungen, får se morgon om hon kommer hem ordentligt annars så är de väll bara till att klä på sig och hämta henne i skolan resten av vecka och hålla henne inne tills hon verkligen lyssnar

LoVm.tack så mkt för köpet av babyskyddet så himla snyggt och inte svårt att sätta i bilen heller, prövade  bara idag, men ska ställa in de till helgen el början av nästa vecka så man är bered om nåt skulle hända.. jag med min grav nojja och dofter undrar om ni har en doft gran i bilen med lukt av vanilj el nåt för babyskyddet luktar ju helt underbart hehe skulla kunna sova på det...

Så var man ju och handlade med och tror faan vi handla upp hela affären, skulle bara veckohandla men ja råkade handla lite mer och två paket new born libero blöjor,, så nu finns ju allt, förutom den förbaskade filmrullen haha får ta de imorgon glömt de i flera veckor nu ju..

imorgon fm är de dags för BM igen och skriver här inne sen hur de gått.
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma

Mammatill4a: Sambon o jag fick ett gott skratt nu, fasen vilket bra doftsinne du har!! Vi har en doftgran av just vanilj i bilen Fy fasen så duktigt. Sambon tycker att du kan ta jobb som narkotika hund på tullen

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Cacan

Hej på er Alla!
    Hoppas bara in o visar att jag lever.. har inte alls vart inne på FL de senaste dagarna o läst vad ni skrivit! Men hoppas att ni mår bra.. skriver mer ngn annan dag!

Om jag missat nått spännande så får ni gärna skriva de igen!!
    go´natt

• PojkMaffia

Godmorgon på er.

Någon vars barn inte haft vattkoppor?
    jag ahr 2 pojkar hemma som fick det samtidigt

så någon som vill komma på besök?

Jag är den jag är - like it or not
  • dinana
    PojkMaffia skrev 2008-10-21 06:55:21 följande:
    Godmorgon på er.Någon vars barn inte haft vattkoppor?jag ahr 2 pojkar hemma som fick det samtidigtså någon som vill komma på besök?
    Molly har inte haft det...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
Svar på tråden VI från Linköping