Fru T skrev 2008-10-20 18:52:07 följande:
hoppar in å svarar lite snabbt... trött som få å är i V.9 (8+1) nu...Fick höra av min mormor att både mamma och hon har haft detta hemska illamående men att det försvann sen så ja hoppas det försvinner snart för mig me...Å nån förvarning det fick ja inte
fast å andra sidan så blev du gravid till slut,det bästa i livet är att vara gravid.första sprakarna i magen är underbara

.har du börjat få nån liten mage ännu?.hoppas illamåendet ger sig.det brukar släppa runt v 12
dinana skrev 2008-10-20 18:03:10 följande:
fattar inte riktigt varför de inte kan låta någon med svensk bakgrund ringa runt till folk, som kan förklara vad som gäller.. .jag fattade ju knappt hälften av vad han sa.. Min sambo skrattade så han trillade av stolen...
hihi hoppas din sambo inte skadade sig då.om de ska ha invandrarläkare så borde iallafall gå kurs att prata svenska så folk fattar
Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 17:56:20 följande:
Nä, vad är det för nåt?Jag har oxå tänkt att göra klädpaket med nästan alla kläder, förutom en del som vi köpte väldigt dyrt.
overaller lägger jag ut för sig.sen har jag gjort klädpaket i olika stl.typ stl 92 osv.