• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

finns mycket man vill men väldigt lite man får igenom!!

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 14:08:12 följande:
    O jag vill tvärtom med Vincent just nu Har en del saker jag behöver göra plus att jag själv skulle vilja lägga mig ner o vila lite.
    Kom igen, sjung med nu allihop...

Miiins du flygeln far, glöm bort den är du rar, det är bara kokosnöten som är sig lik, det är bara kokosnöten som är sig liiiiiiiik, allt det andra verkar vara kallabaliiiiiiiiiik..
  • thelifesaviour

Haha :D
    Ewa, du är tokig!!!

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-20 14:11:58 följande:
    Haha :DEwa, du är tokig!!!
    hahahaha nja kanske en aning uttåkad.....
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-10-20 14:10:26 följande:
    finns mycket man vill men väldigt lite man får igenom!! Kom igen, sjung med nu allihop...Miiins du flygeln far, glöm bort den är du rar, det är bara kokosnöten som är sig lik, det är bara kokosnöten som är sig liiiiiiiik, allt det andra verkar vara kallabaliiiiiiiiiik..
    Haha
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mammatill4a
    Firstandhappy skrev 2008-10-20 13:53:50 följande:
    oh det är ju så skoj att shoppa presenter, här sitter man med o väntar på att sonen ska vakna, måste dammsuga hela lägenheten o vill inte riskera att väcka honom då han sovit så fruktansvärt dåligt nu i ett par dagar... Väck inte det monster som sover är det mottot jag följer just nu..
    ja jag tycker de är skita skoj, se om man hittar nåt kul på onsdag

tyvärr avstår vi kartongerna, är ju typ färdipackade men tack endå
    dinana skrev 2008-10-20 13:55:54 följande:
    jag sitter också här... har minst lika tråkigt.. pratar med smabon på msn.. han har börjat på nytt jobb idag här i Linköping så han är jättenervös =)
    det kommer nog gå bra för honom ska du se.. men alltid pirrigt med nytt jobb..
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 13:58:53 följande:
    Jag är här oxå! Vincent vägrar att sova nån annanstans än i min famn idag så jag sitter fast i soffan.
    jobbigt för dig, och de går inte och lägga ifrånsig honom när han somnat???
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 13:54:55 följande:
    haha bebben får du vräka en annan dag.är bebben lika vild fortfarande?
    haha ja de blir nog vräkning på den så småning om, hehe ja mer vild än tam och de buffar man får nu gör ju grymt ont., sj väntar man på olivia som ska komma hem direkt efter skolan jo de märks ju hon slutatde för 30 min sen och har inte kommit än, blir så arg på ungen som inte lyssnar, förklarade för henne igår att bebis kan komma när som så hon måste komma hem ochvisa sig och säga vart hon går men ikke, så den dan de är dags får man väll åka hemifrån utan att låsa om de blir mitt på dagen..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~

mammatill4a: Nej, så fort jag lägger ner honom så vaknar han o börjar gråta.

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-10-20 14:06:09 följande:
    oooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh far jag kan inte få upp min kokosnöt... tiddelidi..inte ens med hammare o spiiiiiiiik tiddelidi
    hahaSkrattande
    dinana skrev 2008-10-20 13:55:54 följande:
    jag sitter också här... har minst lika tråkigt.. pratar med smabon på msn.. han har börjat på nytt jobb idag här i Linköping så han är jättenervös =)
    då får du gratta honom till nya jobbet
    Firstandhappy skrev 2008-10-20 14:00:57 följande:
    oh jag vill med att william ska sova i min famn, men nej då, ensam i sin säng med dörren stängd...

här har man inga barn som sover middag längre.ush klättrar snart på väggarna.ska snart ut på promenad med "yl och dumstruten"

villka kan/vill komma på onsdag kl 10?så jag vet hur mycket fika som ska handlas

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 14:16:19 följande:
    här har man inga barn som sover middag längre.ush klättrar snart på väggarna.ska snart ut på promenad med "yl och dumstruten"villka kan/vill komma på onsdag kl 10?så jag vet hur mycket fika som ska handlas
    kan tyvär inte...
    här har man inga barn som sover middag längre.ush klättrar snart på väggarna.ska snart ut på promenad med "yl och dumstruten" villka kan/vill komma på onsdag kl 10?så jag vet hur mycket fika som ska handlas
    Jag kan tyvärr inte längre, hade glömt att min pappa kommer hit då.
  • dinana
    här har man inga barn som sover middag längre.ush klättrar snart på väggarna.ska snart ut på promenad med "yl och dumstruten"villka kan/vill komma på onsdag kl 10?så jag vet hur mycket fika som ska handlas
    skulle ju i och för sig komma förbi på fika... men tror svärmor skulle komma förbi just då så det blir lite svårt...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
Svar på tråden VI från Linköping