Firstandhappy skrev 2008-10-20 13:53:50 följande:
oh det är ju så skoj att shoppa presenter, här sitter man med o väntar på att sonen ska vakna, måste dammsuga hela lägenheten o vill inte riskera att väcka honom då han sovit så fruktansvärt dåligt nu i ett par dagar... Väck inte det monster som sover är det mottot jag följer just nu..
ja jag tycker de är skita skoj, se om man hittar nåt kul på onsdag
tyvärr avstår vi kartongerna, är ju typ färdipackade men tack endå
dinana skrev 2008-10-20 13:55:54 följande:
jag sitter också här... har minst lika tråkigt.. pratar med smabon på msn.. han har börjat på nytt jobb idag här i Linköping så han är jättenervös =)
det kommer nog gå bra för honom ska du se.. men alltid pirrigt med nytt jobb..
Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 13:58:53 följande:
Jag är här oxå! Vincent vägrar att sova nån annanstans än i min famn idag så jag sitter fast i soffan.
jobbigt för dig, och de går inte och lägga ifrånsig honom när han somnat???
Familjetrollet skrev 2008-10-20 13:54:55 följande:
haha bebben får du vräka en annan dag.är bebben lika vild fortfarande?
haha ja de blir nog vräkning på den så småning om, hehe ja mer vild än tam och de buffar man får nu gör ju grymt ont., sj väntar man på olivia som ska komma hem direkt efter skolan jo de märks ju hon slutatde för 30 min sen och har inte kommit än, blir så arg på ungen som inte lyssnar, förklarade för henne igår att bebis kan komma när som så hon måste komma hem ochvisa sig och säga vart hon går men ikke, så den dan de är dags får man väll åka hemifrån utan att låsa om de blir mitt på dagen..