• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mandarin

Jag måste bara styta lite idag har lilla Alex stått själv utan stöd flera ggr. Mammma är stolt han är nju bara 9 månader ju
    Själv har jag inget sålt idag men vi var och hämmtade en barn grind. Nu slipper vi jaga henne i trappan. Sälde min bärsele på tadera för över 1000kr det var ett bra pris då jag bara blev erbjuden 800kr som max när jag la ut den här under köp/sälj. Men de penngarna är nästan borta, har köpt massa fint till lillans rum.

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 18:41:00 följande:
    Jag har två par byxor tror jag det är o ca 4 toppar. Nån speciell vinterjacka har jag inte.Jag köpte en stor vanlig jacka på Lindex när jag var gravid med Leo, var storlek L i den, jag druknar i den i vanliga fall, men den blev väldigt bra när jag var gravid o stor om magen
    Okej men då gjorde du som jag då. jag köpte en jättestor (42) vinterjacka med fluff på HM. Ångrar lite att jag sålde den sen för den var ju superbra att ha på vintern. Nu vet jag i och för sig inte om jag kommer bli så stor över vintern, så kanske inte behövs någon speciell vinterjacka i år.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-20 18:52:07 följande:
    hoppar in å svarar lite snabbt... trött som få å är i V.9 (8+1) nu...Fick höra av min mormor att både mamma och hon har haft detta hemska illamående men att det försvann sen så ja hoppas det försvinner snart för mig me...Å nån förvarning det fick ja inte
    Ja typiskt är det... min mamma berättade för mig att hon haft tre missfall när vi var barn... det hade jag ingen aning om. Då hade hon gått till tredje månaden alla tre gångerna... så man får väl hoppas att det inte är ärftligt.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mandarin

Psss..... Leos och Vincents mamma Det finns Nalle Puh sängklädder på jysk både till junior och vanlig säng. Såg även att det fanns en sänglampa med puh på Maxi 99:- såg fin ut. Ska nog ta en runnda dit någon dag.
    Det ska bli phu tema på lill tjejens rum

• Leos och Vincents mamma
    Mandarin skrev 2008-10-20 19:07:39 följande:
    Psss..... Leos och Vincents mamma Det finns Nalle Puh sängklädder på jysk både till junior och vanlig säng. Såg även att det fanns en sänglampa med puh på Maxi 99:- såg fin ut. Ska nog ta en runnda dit någon dag. Det ska bli phu tema på lill tjejens rum
    Åh, då måste jag kika där Leo har redan sängkläder med Nalle Puh, men en sänglampa kanske man skulle kolla på. Ska till ikea imorgon o köpa grindar till trappan.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Mandarin skrev 2008-10-20 18:56:34 följande:
    Jag måste bara styta lite idag har lilla Alex stått själv utan stöd flera ggr. Mammma är stolt han är nju bara 9 månader ju Själv har jag inget sålt idag men vi var och hämmtade en barn grind. Nu slipper vi jaga henne i trappan. Sälde min bärsele på tadera för över 1000kr det var ett bra pris då jag bara blev erbjuden 800kr som max när jag la ut den här under köp/sälj. Men de penngarna är nästan borta, har köpt massa fint till lillans rum.
    Vad duktig hon är
    Vincent har börjat att ställa sig upp på knä nu o försöker att häva sig upp, herregud det går såå snabbt nu, han är ju inte ens 7 månader!
  • thelifesaviour

Nu har vi varit på långpromenad och kikat vart lägenheten ligger. Ser underbart ut! Hoppas hoppas vi får den!

thelifesaviour skrev 2008-10-20 19:42:17 följande:
    Nu har vi varit på långpromenad och kikat vart lägenheten ligger. Ser underbart ut! Hoppas hoppas vi får den!
    Håller tummarna
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 19:44:32 följande:

Håller tummarna
    För några veckor sedan gick vi förbi stolplyckan och tänkte, att här ska vi nog på. Sen inatt drömde jag att vi fick en lägenhet där och när jag gick in på stångåstadens hemsida så fanns det en där. Så det borde vara ödet. ;)
    thelifesaviour skrev 2008-10-20 19:45:29 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 19:44:32 följande: För några veckor sedan gick vi förbi stolplyckan och tänkte, att här ska vi nog på. Sen inatt drömde jag att vi fick en lägenhet där och när jag gick in på stångåstadens hemsida så fanns det en där. Så det borde vara ödet. ;)
    Oj, ja verkligen! Då får ni den säkert
Svar på tråden VI från Linköping