• Fru T

VI från Linköping

Skorpan08 skrev 2008-09-05 13:28:33 följande:
    Panodil, alvedon och reliv innehåller paracetamol och är inte farligt när man är gravid.Värktabletter med ibuprofen i tex ipren, ibumetin är inte så bra att äta när man är gravid eller försöker bli gravid.Tabletter med acetylsalisylsyra tex treo ska absolut inte äta när mann är gravid eller försöker bli det.
    det va såå det va
  • Fru T
    Mammatill4a skrev 2008-09-05 14:30:24 följande:
    Hehe ingen som vill lna en trotsig 2 åring  som kan ALLT sj? börjar bli lite frustrerande ibland kan ja säga, när hon vil göra ALLT på egen hand, fast hon inte kan
    ja kan ta henne
  • Fru T

jahaja ja får väll tvinga karln å köpa ett hus för alla pengar vi inte har å bli dagmamma inte mig emot iallafall

• Fru T

ojojoj nå har ja äntligen orkat sätta på datorn. det blev visst en riktigt hård natt (i flera bemärkelser ) å jag är BAKIS, jag blir inte bakis... har legat i sängen hela dan, druckit massa vatten, käka chips te frukost å har sovit till å från fram tills för nån timma sen då mannen tvinga upp mig så jag fick äta lite mat
    Sitter fortfarande i sängen å tänker så göra tills i morron nån gång. förutom för att gå ut me voven å göra dom nödvändiga toabesöken..

men attans vilken rolig utekväll det va men ja vill bli gravid nu så jag slutar dricka hahaha

nehepp slöa runt lite här inne nu när ja ändå är vaken å börjar bli liite närmare levande igen. Mannen lämna mig ensam för att åka till Motala å jobba...

• Fru T

aah juste mannen e lite sööt för varje gång han ser en mage så säger han: "en sån där vill ja att du ska få snart älskling, så ja får prata med den, klappa på den å bara njuta" Älskar han, han är såå underbar..

Ja har inte fått provsvaren ännu å självklart glömde ja ringa i fredags så får ringa i början på nästa vecka så ja får veta hur det ligger till nån gång...

• Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 23:10:55 följande:

Jag måste säga att jag är lite avis på dig ibland som kan festa när du vill, men bara lite för jag vill inte byta ut mina barn mot nåt annat o hela världen Men skulle vara så kul att kunna festa lite mera, som den forna partyprinsessa nummer 1 som jag är
    hehe joo partyprinsessa har man vart sen den dag då man fyllde 18 (eller tjuvstartade ju tidigare) å visst är det skönt å kunna göra som man vill, när man vill osv men det är något som ja utan problem kommer kunna lägga på hyllan å inte behöver ja ju sluta leva för att ja får barn utan bara förändra det en aning men det är något ja ser fram emot

Har ju fått en bra dos så jag klarar mig efter 10 år på topp (ups ja börjar bli gammal)
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-09-07 08:12:02 följande:
    Mammatill4ahoppas du mår bättre nu.du missade väll inte studentsvinens fest i fredags?*arg*de kan då inte visa nån HÄNSYN till barnfamiljerna på gården.jag fattar inte hur G kan sätta en massa studenter som granne med barnfamiljer.börjar bli tröttsamt nu.man kan ju ha en fest utan att leva f*n.
    ursch va jobbigt att va granne med studenter, för NEJ man kan inte ha fest utan att leva f*n när man e student

Det borde satsas mer på studentlyor i den här staden men nej då vi bygger fler snobblägenheter runt om i staden med lägsta hyra på 10000 för en 1a... suck
  • Fru T

NamNamNam Grekiskt e got mat va hos mormor på söndagsmiddag igår å åt lamstek. MuMMa

ja TROR jag är mitt inne i äl (om ja nu har är) känslan i kroppen är helt klart annorlunda så ja *hoppashoppas* å så har ja fått mysa lite så där lagom mycket...

I morse va ja barnvakt till min väns lilla sötis i en timma då hon äntligen börjat ta körkort å körskolan ligger runt hörnet här hemma så hon bara kommer hit å dumpar honom...

27e: ja föredrar nog å käka nåt innan. så om ni vill komma vid 19 vore toppen. Ni får nog stå ut me gubben här 1 timma typ då ja har för mig att han börjar jobba 20:30 men det tror ja ni överlever, han charmar alla.
    Party schoppingen skippar ja nog, ska göra av med pengar så det räcker den 29e sen då vi e fyra tjejor som ska till ullared.

å så tror ja ja har drabbats av en sömnattack eller nåt.. efter att vart vaken i ca 2 timmar på fm så somna ja igen brevid min snarkande karl (å då måste ja vart bra trött) å vakna vid tre... sovit bort heeela dan så det e ju tur att ja inte har nåt ja måste göra...

• Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 16:04:01 följande:

Ja, jag med..vi kanske skulle ta en kväll längre fram i höst sen som vi går ut o äter, alla här i tråden som vill
    DET låter som en bra idé
  • Fru T

kinamat är mumma!

nee ja e inte hungrig här å sitter å väntar på att mannen ska vakna...

Svar på tråden VI från Linköping