• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour

Familjetrollet: bor i Valla, vid gamla linköping. egentligen var det nog rätt varmt, men när det regnade i ansiktet blev det lite kyligt. :)

• Familjetrollet
    Summerlove08 skrev 2008-09-08 14:41:48 följande:
    Familjetrollet: Den stannade där sist jag åkte i alla fall. Det är ju om det är någon förändring precis nyss som är gjord. Har inte åkt nu senaste veckan pga att jag opererat mig o inte vill ut o fara så mycket.
    vi såg lappen när vi var på gistad marken.då får du krya på dig.vad för op har du gjort?
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-08 14:03:19 följande:
    inte är väll våra kök små.skäggetorps kök är ju jättesmå mot våra kök.fast ni har ju en frys som tar plats.ett hus på landet skulle sitta fint.men utan körkort tar man sig ingenstans.vi har pratat om gistad men det är bara att glömma,då de har tagit bort den enda bussen som fanns där*suck*fy faro för vädret.tur att man gick långpromenaden imorse när det var uppehåll.
    Jo för visso, men nu vill ja HA ett stort kök om ja så måste flytta el slå in en väg, el ställa bordet i V-R men då måsta ja ställa data bodet nån annastans och de är ju bara att glömma...GRRR alltid är de nåt fel på en lgh.... och för den delen är vi snart 6 st i familjen
    thelifesaviour skrev 2008-09-08 14:08:49 följande:
    Huh. Nu har jag cyklat till skäggetorp och tillbaka. Det var kallt. Och blött!
    som sagt kallt är de inte ute, men kvavt och ikke nån luft alls ...
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Summerlove08
    Familjetrollet skrev 2008-09-08 14:45:07 följande:
    vi såg lappen när vi var på gistad marken.då får du krya på dig.vad för op har du gjort?
    Ok...ja för sist jag åkte var väl nu i slutet av augusti så det kan ju hända att de dragit in den hållplatsen från och med 1 sept eller så. Men det verkar ju inte så smart för hur ska människor utan bil och skolungdomar mm ta sig in till stan? Jaja aldrig blir saker till det bättre

Jag har opererat bort två cystor från mina äggstockar. De skulle göra titthålsop. men det slutade med ett snitt för att ena cystan växt fast på bukväggen så de kom inte åt utan att öppna.
    Love is in the air
  • Maria84

Vad ni skriver
    Här har vi en fullspäckad vecka, är nåt varenda dag! Eller nåt, vissa dagar är det uppbokat från morron till kväll. Fredagen är visst den enda dagen hittills som jag inte har nåt inbokat men det hinner nog ändra sig skulle jag tro.

Trist väder men jag har passat på att vara ute lite medans Lucas sovit.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • cocacarro

Goddagens!

Ja, vädret är verkligen ingen höjdare idag.

Nån som har någon mysig restaurang i centrum att rekommendera?

• Leos och Vincents mamma
    cocacarro skrev 2008-09-08 14:56:55 följande:
    Goddagens!Ja, vädret är verkligen ingen höjdare idag.Nån som har någon mysig restaurang i centrum att rekommendera?
    Afrodite, om du gillar grekiskt! Jag verkligen älskar den restaurangen.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Nu finns det nya bilder i mitt galleri, i mappen Vincent!

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:04:01 följande:

Afrodite, om du gillar grekiskt! Jag verkligen älskar den restaurangen.
    Ja! Afrodite är bra, lika så Olympia! :)
    Grekiskt. Åh. Vill äta!
    thelifesaviour skrev 2008-09-08 15:04:44 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:04:01 följande: Ja! Afrodite är bra, lika så Olympia! :)Grekiskt. Åh. Vill äta!
    Ja, jag blev oxå såå sugen nu! Olympia har blivit dåliga.
Svar på tråden VI från Linköping