• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2008-09-08 17:29:57 följande:
    Jag gillar thaimat bättre än kinamat, thai är mer kryddad. Kinamat är bara friterad och smakar inget just... iaf känner inte min smaklökar något.Grekiskt är toppengott! Afrodite är favoritrestaurangen (men där är jag lite jävig). Grekiska kolgrillsbaren funkar också, den är mindre "fin", eller vad man ska säga. ;)
    Thaimat är klart bättre, det håller jag med om. :)
    Kolgrillsbaren har jag aldrig tagit mig in på, tänkt luncha några gånger, men det blir liksom inte. Är det värt det?
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2008-09-08 17:31:01 följande:
    Thaimat är klart bättre, det håller jag med om. :)Kolgrillsbaren har jag aldrig tagit mig in på, tänkt luncha några gånger, men det blir liksom inte. Är det värt det?
    Jag har bara ätit där en gång, när det var nyöppnat. Jag tyckte det var jättebra. De var tillmötesgående och maten var god. Det är ju ingen restaurang i stil med Sangria precis, men det vet manju när man går dit. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2008-09-08 17:34:25 följande:
    Jag har bara ätit där en gång, när det var nyöppnat. Jag tyckte det var jättebra. De var tillmötesgående och maten var god. Det är ju ingen restaurang i stil med Sangria precis, men det vet manju när man går dit. :)
    haha, ja, det syns rätt väl. :)
  • Leos och Vincents mamma

Jag är inte superförtjust i kinamat, hellre thaimat då, men favoriten är grekiskt!

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana

Vad finns det för kinarestauranger i stan egentligen?

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 16:43:39 följande:

Ja, tycker oxå att vi kan äta nåt hos dig, frågan är bara vad. Vi kanske ska komma redan vid 18 då.
    eller ja mena att ja vill äta innan ni kommer
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 17:43:44 följande:

Jag är inte superförtjust i kinamat, hellre thaimat då, men favoriten är grekiskt!
    Ja gillar Afrodite!
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-08 16:15:52 följande:
    du kan ta med din bebbe.snart har du bara en månad kvar.är bebben lika vild ännu?
    hehe, nej då stannar ja allt hemma höns mamma som jag är..
    hihi de kan man lungt påstå helt crazy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 16:46:37 följande:
    Du kan ju annars ta med bebis, vi är många som kan hjälpas åt Ja, vi har en babysitter, den ska säljas, vet bara inte när än, Vincent använder den fortfarande, men inte så mycket längre. Leo använde den tills han var 9 månader o det är ju inte Vincent förrän i december.
    hehe som ja skrev till familjetrollet så är ja en hönsmamma och vill inte vara ute för sent med en nykläckt.. hihi säg till när ni bestämt att göra er av med den för då vill ja gärna köpa den om ja får:-P
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • thelifesaviour

Haha, jag kommer nog också bli en hönsmamma. :)

• Mammatill4a
    thelifesaviour skrev 2008-09-08 18:13:00 följande:
    Haha, jag kommer nog också bli en hönsmamma. :)
    ja de är inte lätt.. jag har alltid varit sån så svårt att få bort de, vill helst inte vara ute med nytillskott el barn efter 18 , vill ha rutiner i vardagen att när de bli äldre är de hemgång vid halv 6-6 så man kan äta innan el efter bompa och sen läsa bok vid 19 så de sover vid 19.30-20. med vissa undantag vid födelsedagar och helgdagar vill säga.. tror ja fått de från min mamma haha
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping