• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • cocacarro

Tack för tipsen! Grekiskt är jättegott tycker jag

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:10:15 följande:

Ja, jag blev oxå såå sugen nu! Olympia har blivit dåliga.
    Har de? Sist jag var där var det jättebra.
    Så synd om det är så. :(
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-09-08 15:17:26 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:10:15 följande: Har de? Sist jag var där var det jättebra. Så synd om det är så. :(
    Ja, alla tycker ju olika iofs Men jag o min sambo älskade att gå till Olympia förut, men när vi var där för några månader sen så tyckte vi inte att servicen var bra, maten var inte lika god som vanligt, inga grönsaker som man fått förut o det var väldigt lite mat. Så vi blev besvikna.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:20:20 följande:

Ja, alla tycker ju olika iofs Men jag o min sambo älskade att gå till Olympia förut, men när vi var där för några månader sen så tyckte vi inte att servicen var bra, maten var inte lika god som vanligt, inga grönsaker som man fått förut o det var väldigt lite mat. Så vi blev besvikna.
    Det låter ju inte alls bra. Hoppas att de bara var en dålig kväll helt enkelt. :)
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-09-08 15:21:38 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:20:20 följande: Det låter ju inte alls bra. Hoppas att de bara var en dålig kväll helt enkelt. :)
    Ja, man får hoppas det.
    Vi kommer dock att gå till Afrodite i fortsättningen. Älskar verkligen deras ugnsrostade vitlökspotatis.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:26:31 följande:

Ja, man får hoppas det.Vi kommer dock att gå till Afrodite i fortsättningen. Älskar verkligen deras ugnsrostade vitlökspotatis.
    Låter gott!
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 15:26:31 följande:
    Ja, man får hoppas det.Vi kommer dock att gå till Afrodite i fortsättningen. Älskar verkligen deras ugnsrostade vitlökspotatis.
    Gu, så hungrig jag blev....
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-09-08 14:44:44 följande:
    Familjetrollet: bor i Valla, vid gamla linköping. egentligen var det nog rätt varmt, men när det regnade i ansiktet blev det lite kyligt. :)
    då är vi nästan grannar.vi bor på andra sidan vallarondellenGlad

här har man rensat för fullt igen.fy vad prylar man har,men de ska få nya ägare snartSkrattande.tyvärr blev man inte klar.jag fick ge upp då handleden värker en massa igen.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • thelifesaviour

Familjetrollet, i ryd då? gissar jag. :)

• Fru T

NamNamNam Grekiskt e got mat va hos mormor på söndagsmiddag igår å åt lamstek. MuMMa

ja TROR jag är mitt inne i äl (om ja nu har är) känslan i kroppen är helt klart annorlunda så ja *hoppashoppas* å så har ja fått mysa lite så där lagom mycket...

I morse va ja barnvakt till min väns lilla sötis i en timma då hon äntligen börjat ta körkort å körskolan ligger runt hörnet här hemma så hon bara kommer hit å dumpar honom...

27e: ja föredrar nog å käka nåt innan. så om ni vill komma vid 19 vore toppen. Ni får nog stå ut me gubben här 1 timma typ då ja har för mig att han börjar jobba 20:30 men det tror ja ni överlever, han charmar alla.
    Party schoppingen skippar ja nog, ska göra av med pengar så det räcker den 29e sen då vi e fyra tjejor som ska till ullared.

å så tror ja ja har drabbats av en sömnattack eller nåt.. efter att vart vaken i ca 2 timmar på fm så somna ja igen brevid min snarkande karl (å då måste ja vart bra trött) å vakna vid tre... sovit bort heeela dan så det e ju tur att ja inte har nåt ja måste göra...

Svar på tråden VI från Linköping