• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-09-08 11:16:18 följande:
    Jodå, vi har haft det bra. Hunnit med ganska mycket inomhuds iaf. Vädret har ju inte vart på vår sida sas.Har även börjat på ditt vindskydd.
    ja du detta regnande kan man bli galen på.. jasså vad kul, hoppas du blir nöjd med resultatet för då vet ja att ja med kommer digga de skarpt
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-08 11:11:26 följande:
    TACK tack, säger alma hehe haft en bra helg?
    nä jag undrade om det var de i vår trapp eller studenterna i andra trappenSkrattandehlegen har varit kaos här.
    Marayah skrev 2008-09-08 10:53:45 följande:
    Dom kan juh faktiskt vara ute om väder tillåter. Så har Marko nån att leka med.
    ja det kan de allt göraGlad¨å får de leka på sin gamla gård
    Mammatill4a skrev 2008-09-08 11:14:59 följande:
    Utekväll på krogen Lördagen den 27 september, förfest hemma hos Fru T:Leos och Vincents mamma (Becka)Marayah (eventuellt nykter , ammar nattetid än så länge!)Firstandhappy (Ewa)dinana (Diana, vem hade kunnat gissa? nykter: beror på om man är gravid eller ej)Fru T (självklart )Lillisen (Självklart, sålänge sambon inte är i manilla då.)Stryckar tyvärr mig från listan, då vi ska till mormor och morfar den 28 och titta på falerumsbacken ,BARA ett måste när man är biltokig
    är det lådbilsrace?eller vad har de i backen.jag har inte vart i falerum sen -94.jag lämnade kvar massor med prylar som jag sen inte kunde hämta hem.bodde hos en dåvarande kille där då.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • thelifesaviour

Får ytterligare en linköpingsbo vara med och pladdra? :)

• Marayah

Självklart. Alltid roligt med nya människor.

thelifesaviour skrev 2008-09-08 11:20:18 följande:
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    wällkommen på rjen öschötska ska du wara
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-09-08 11:17:41 följande:
    Tack! Vi trivs väldigt bra här ute på landet.Du lägger väl ut en bild sen när spegeln är färdig? Det skulle vara kul att se resultatet.
    förstår att ni trivs bra, perfekt avstånd in till stan, klart jag lägger upp en bild fast kommer nog ta ett tag för kameran ligger nerpackad i någon låda, hahahaha
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-08 11:17:48 följande:
    ja du detta regnande kan man bli galen på.. jasså vad kul, hoppas du blir nöjd med resultatet för då vet ja att ja med kommer digga de skarpt
    tyvärr kan jag inte fixa sittklädseln förren runt den 18.då symaskinen har krånglat en del.så jag ska köpa en annan symaskin
    välkommen hit
    Marayah skrev 2008-09-08 11:27:36 följande:
    Självklart. Alltid roligt med nya människor.
    jag håller med!
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Firstandhappy

lägger ut frågan igen, eftersom jag kommer få skjuts in till fru T den 27'e undrar jag om det är några som vill åka med, vi kan hämta upp 3 st..

• Mammatill4a
    det är bara att komma in och jojna gruppen

Familjetrollet: ja du ibland blite de inte som man tänk sig med helgerna, men vår har varit lugn och skön..
    hehe nej då inte de är RALLY
    Ok, men ja kan ta hit den annars och be mamma titta på de, för deras symaskin är hel, vill ju ha det färdigt lixom vert ju aldrig när man får åka in och ploppa bebis hehe
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Firstandhappy

den 26'e sep, är det någon/några som vill med ut o partyshoppa??
    som vanligt nu när man ska ut så hittar man ingenting i garderoben att ha på sig!!

Svar på tråden VI från Linköping