• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy: Vad snällt
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy

skulle vi bryta upp samtidigt så kan vi skjutsa hem dig med, så vet vi säkert att du kommer hem ordentligt..

• Firstandhappy

nähä, dags att åka till mamma o vara lite social innan man ska lämna sonen där och återigen åka o jobba *suck* ha det bra alla goingar..

• Mammatill4a

ja säger bara fyyy faan vad ja hatar små kök, har försökt få iordning på köket el ja möblera om och grejja men de hamnade allt hamnade ju fasiken på samma ställe iallfall *sucka* vill ha ett hus med STORT kök

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-08 13:55:59 följande:
    ja säger bara fyyy faan vad ja hatar små kök, har försökt få iordning på köket el ja möblera om och grejja men de hamnade allt hamnade ju fasiken på samma ställe iallfall *sucka* vill ha ett hus med STORT kök
    inte är väll våra kök små.skäggetorps kök är ju jättesmå mot våra kökGlad.fast ni har ju en frys som tar plats.ett hus på landet skulle sitta fint.men utan körkort tar man sig ingenstans.vi har pratat om gistad men det är bara att glömma,då de har tagit bort den enda bussen som fanns där*suck*

fy faro för vädret.tur att man gick långpromenaden imorse när det var uppehåll.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • thelifesaviour

Huh. Nu har jag cyklat till skäggetorp och tillbaka. Det var kallt. Och blött!

• Summerlove08
    Familjetrollet skrev 2008-09-08 14:03:19 följande:
    inte är väll våra kök små.skäggetorps kök är ju jättesmå mot våra kök.fast ni har ju en frys som tar plats.ett hus på landet skulle sitta fint.men utan körkort tar man sig ingenstans.vi har pratat om gistad men det är bara att glömma,då de har tagit bort den enda bussen som fanns där*suck*fy faro för vädret.tur att man gick långpromenaden imorse när det var uppehåll.
    Buss 510 stannar i Gistad. Den åker jag minst en gång i veckan till min kompis i Kimstad
    Love is in the air
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-09-08 13:18:36 följande:
    skulle vi bryta upp samtidigt så kan vi skjutsa hem dig med, så vet vi säkert att du kommer hem ordentligt..
    Det är verkligen snällt Annars tar jag taxi hem om vi inte åker samtidigt.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Summerlove08 skrev 2008-09-08 14:19:48 följande:
    Buss 510 stannar i Gistad. Den åker jag minst en gång i veckan till min kompis i Kimstad
    det satt en ny lapp på gamla affären om att bussen ska sluta stanna i gistad.lappen var utskriven i aug-08
    thelifesaviour skrev 2008-09-08 14:08:49 följande:
    Huh. Nu har jag cyklat till skäggetorp och tillbaka. Det var kallt. Och blött!
    jag tyckte att det var varmt ute idag.vart bor du?om man får fråga
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Summerlove08

Familjetrollet: Den stannade där sist jag åkte i alla fall. Det är ju om det är någon förändring precis nyss som är gjord. Har inte åkt nu senaste veckan pga att jag opererat mig o inte vill ut o fara så mycket.

Love is in the air
Svar på tråden VI från Linköping