Inlägg från: dio |Visa alla inlägg
  • dio

Vi som älskar julen!

I natt drömde jag om min julservis SÅ nu ska jag packa upp den och sätta den i mitt hörnskåp.

• dio

Åh min granne har julpyntat rubbet! Ser så mysigt ut Och så har det äntligen snöat så att det ligger kvar på backen

• dio

Jag har köpt ett sminkbord till min lilltjej som är 3,5 år. Fanns ett på ÖoB som kostade ca 160 kr med en massa finesser. Rosa och lila med spegelbord och liten pall.

Ett annat förslag är från fisherprice. Det finns en leksakshund i mjukt material som är pedagogisk. Den sjunger och läser ramsor om man trycker på olika delar av kroppen osv.

• dio

Alla min ljusstakar är försvunna!!!
    Vi flyttade i mars..
    Jag har hittat alla andra kartonger med julsaker men inte den med ljusstakar. Gaaaah!

• dio

Emma w S skrev 2008-11-16 13:07:11 följande:

Jag lyssnar på julmusik och beställer lite nya julsaker via ellos och halens. Så mysigt. Tyvärr kommer julstämningen bli lite fördröjd då vi ska göra om vårt badrum första veckan i december. Men å andra sidan får vi det fint till jul Har ni börjat julstäda än? Tänkte börja i veckan. En storstädning! Några tips på hur ni brukar gå till väga för att göra städningen lite roligare?
    julmusik på hög volym. En fikapaus med glögg och lussebullar mitt i.
  • dio

Kims mamma skrev 2008-11-16 13:07:31 följande:

Hoppas du hittar den kartongen snart...
    Jag har letat igenom förrådet två gånger
    Hoppas verkligen att jag hittar dem, det l´blir dyrt att köpa nya till alla fönster!
  • dio

Leta på tradera, kanske inte hittar likadana men det kan kanske vara charmigt att matcha med omaka

• dio

Åååh julpyntet står i hallen och hånar mig Min sambo tycker att det är på tok för tidigt att sätta upp det

• dio
    TereseA skrev 2008-11-19 14:13:43 följande:
    vad ska ni köpa till era män i julklapp? förstår inte varför det ska vara lika svårt varje år..
    Jag har köpt en cylinderhatt till min sambo haha han har alltid velat ha en sån
    Andra presenter han har fått:
    En stjärna registrerad i hans namn, aftershavebalsam, och så har jag hyrt biografen till oss två, det var tufft! Ensamma i en biosalong
  • dio
    Helgona skrev 2008-11-20 11:47:23 följande:
    hur gör ni i rosa rum? Vad ska jag ha för julgardiner där? I ett flickrum alltså?
    Jag har tänkt köpa två rosa ljusstakar på rusta och sätta i fönstren i dotterns rum som också går i rosa.
  • dio

Nu har vi massor med snö här i Piteå Det börjar likna nåt.

• dio

svärmor bakade lussebullar idag så jag har smaskat bullar och druckit glögg. Nu måste jag ju nästan baka själv också, problemet är att jag har en helt lussebullsgalen sambo som klämmer i sig en påse/dag om jag inte sätter hänglås på frysen och då räcker de ju bara några dagar. Grrrrrrr

• dio

Oj, jag fick plumsa ut i snön i morse! Det har snöat massor i natt

• dio

Nu ska jag sätta mig och kolla på The Holliday och dricka glögg och äta pepparkakor. Det snöar fortfarande här i Piteå. Haha jag höll inte på att ta mig ut i morse. Måste köpa en spade Vi flyttade in här i mars och har inte behövt någon förrän nu. Nån får väl komma och skotta ut oss

Svar på tråden Vi som älskar julen!