Vi som älskar julen!
I natt drömde jag om min julservis SÅ nu ska jag packa upp den och sätta den i mitt hörnskåp.
I natt drömde jag om min julservis SÅ nu ska jag packa upp den och sätta den i mitt hörnskåp.
Bingolotto är ingen tradition här heller.
Åh min granne har julpyntat rubbet! Ser så mysigt ut Och så har det äntligen snöat så att det ligger kvar på backen
Jag har köpt ett sminkbord till min lilltjej som är 3,5 år. Fanns ett på ÖoB som kostade ca 160 kr med en massa finesser. Rosa och lila med spegelbord och liten pall.
Ett annat förslag är från fisherprice. Det finns en leksakshund i mjukt material som är pedagogisk. Den sjunger och läser ramsor om man trycker på olika delar av kroppen osv.
Alla min ljusstakar är försvunna!!!
Vi flyttade i mars..
Jag har hittat alla andra kartonger med julsaker men inte den med ljusstakar. Gaaaah!
Emma w S skrev 2008-11-16 13:07:11 följande:
Kims mamma skrev 2008-11-16 13:07:31 följande:
Här har snön nästan tinat bort och ersatts av is
Leta på tradera, kanske inte hittar likadana men det kan kanske vara charmigt att matcha med omaka
Åååh julpyntet står i hallen och hånar mig Min sambo tycker att det är på tok för tidigt att sätta upp det
jag mumsar skumtomtar!
wohoo mer snö!
Nu har vi massor med snö här i Piteå Det börjar likna nåt.
svärmor bakade lussebullar idag så jag har smaskat bullar och druckit glögg. Nu måste jag ju nästan baka själv också, problemet är att jag har en helt lussebullsgalen sambo som klämmer i sig en påse/dag om jag inte sätter hänglås på frysen och då räcker de ju bara några dagar. Grrrrrrr
Oj, jag fick plumsa ut i snön i morse! Det har snöat massor i natt
Nu ska jag sätta mig och kolla på The Holliday och dricka glögg och äta pepparkakor. Det snöar fortfarande här i Piteå. Haha jag höll inte på att ta mig ut i morse. Måste köpa en spade Vi flyttade in här i mars och har inte behövt någon förrän nu. Nån får väl komma och skotta ut oss