Inlägg från: dio |Visa alla inlägg
  • dio

Vi som älskar julen!

Sanna SDFS skrev 2008-10-02 14:48:09 följande:

dio: Kanske är nått norrländskt över det hela? Min mor är från Kiruna & far min från Luleå
    har du hamnat nånstans i mitten själv?
  • dio

Här är det också riktig gran som har gällt i många år. Min morfar har alltid gått ut i sin skog och valt som han sedan levererat till mig och mina mostrar (och sig själv). Men nu är han för gammal för sånt så de senaste 2 åren har jag haft en plastgran Vi får se hur det blir i år.

• dio
    Svar på #836

Till svågern: En bok om amerikanska bilar, gamla jänkare?

svåger 2r: En onödig teknisk pryl från teknikmagasinet kanske?
  • dio

Men hallå! Ni glömmer ju bort den bästa julskivan av dem alla: David Hasselhoffs! hehe

• dio
    bossemor1 skrev 2008-10-06 23:30:07 följande:
    Menar du att det finns en sån *asg* ! ?
    absolut! Den spelas hos oss på jul. hehe
    Firar med släkten och mitt i matlagningen så kommer alltid frågan: "Men jisses, är det ingen som har nå julmusik?"
    Jajemän svarar jag och slänger på hasselhoffs skiva, varav alla först dör men sen sjunger de med haha har blivit en osmaklig tradition hos oss hahaha
  • dio
    bossemor1 skrev 2008-10-06 23:35:23 följande:
    Åh, vilken härligt osmaklig tradition ! Den man kanske skulle ta efter...på så sätt har ju vår käre Hasselhoff iallafall sålt _två_ skivor i Sverige !
    Råder dig att lyssna på skivan innan du ser till att det blir en tradition hehe men kör hårt! Hasselhoff tackar dig nog med hela sitt hjärta och fluffiga hår.
  • dio
    bossemor1 skrev 2008-10-06 23:45:34 följande:
    Tänk er för innan ni klickar på lä

ligger nämligen på golvet med _svåra_ skrattkramper i magen !Jag tror jag dööööööör!!!!! *torkar bort skratttårarna*
    Jamenvisst, där har du den bästa låten på skivan hahahahahha
Svar på tråden Vi som älskar julen!