Inlägg från: dio |Visa alla inlägg
  • dio

Vi som älskar julen!

Så dåhar jag också beställt ett jultåg och en tomtetoasits haha min sambo kommer halvt om halvt dö över toasitsen. Han tycker att det är nog hemskt att jag har ett duschdraperi med tomtar på med matchande badrumsmatta och handdukar hehe

• dio
    Terez skrev 2008-10-24 15:33:55 följande:
    vart hittade du toasitsen? har du bild på den. låter ju super kul med en sån
    Kolla bakåt i tråden, sida 187 eller 188 tror jag
  • dio

jag är också klar med adventskalendern (men jag har slagit in alla i silverfärgat papper )

• dio
    Wilmis07 skrev 2008-10-24 19:50:47 följande:
    Impad
    med snöööööre Impar på dig ännu mer hihihihi haha
  • dio
    War skrev 2008-10-24 19:52:51 följande:
    Är hemmapappa iår så det ska bannemig bonas och fiffas mycket iår.Blir massa lampor ute och ett pepparkakshus som ser ut som vårt hus.Adventskalendrar från Himla? har vi här hemma, dock inte uppsatta än. En ängel och en tomtemus är det i alla fall.
    Himla?? (jag letar med ljus och lykta efter en fin adventskalender )
  • dio
    War skrev 2008-10-24 20:02:54 följande:
    Ja, jag tror det är Hilmla, vågar inte svära på det är köpta på nån fin inredningsbutik här i stan.Bra tips gällande påsar från pandoro.
    äsch då, ingen nätshop mao
  • dio
    War skrev 2008-10-24 22:05:02 följande:
    Du har inte hört hälften, jag sätter ribban högt för oss hemmaföräldrar.När hustrun berättar om sin hemmaman på jobbet så tror inte hennes kollegor på henne.Idag har jag tex, städat, tvättat, lagat lunch-middag och spikat upp ett innertak medans jag har hand om två små killar.Dessutom har vi varit iväg och veckohandlat och badat på simhallen.
    va fan, finns det killar som du??? Du måste nog starta en kurs för mindre duktiga män
  • dio

innan julpyntet åker upp storstädar jag hela lägenheten och plockar undan sånt som inte ska vara uppe

Svar på tråden Vi som älskar julen!