• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Twid

hej svänger in här! kanon bra tråd!

Är det någon som har det här ullaredskortet?det är tydligen som ett mastercard? hur funkar det igentligen? är det inte "farligt" att ha ett sådant "handla nu betalasen"!? om det sämmer som det står så är det ju ganska sjyssta erbjudanden om man tankar på preem och sånan saker. men ingen årsavgift? och inga räntor? det känns så lurt på något sätt..

ska åka ner på onsdag för att shoppa loss! Har dom fått in några julsaker än?
    hoppas att man kan hitta alla julklappar redan nu så att man slipper hela jul panik-shoppingen sen veckan innan jul! samma varor lägre priser lixom! helt kanon!

snacka om att man är galen igentligen:P sitta i en bil 5 timmar för att sen shoppa och sen sitta och ruska 5 timmar i bilen igen! haha! men va tusan det är det värt!

• Linda25
    honyponken skrev 2008-09-28 22:51:48 följande:
    jag pkte dit me elina när hon var liten. var inte något jag rekommenderar. finns ju inte mkt sittplatser inn epå själva gekås när man ville amma eller så. och nu när det går runt väldigt mkt sjukdomar å virus skulle ja verkligen inte ta me en liten! (inte ens elina nu när hon e 3år)
    Ville bara tala om att det finns ett "amningsrum" vid receptionen!!! Fråga i receptionen så får du nyckel, även om det var ett par år sen min son var så liten, så tror jag nog det finns kvar! (Tror det var nåt vilrum).
    ♥ Älskar dig Maximilian...puss mamma ♥
  • jesset

jag ska dit på tisdag:)weee..

längtar att de ska vara så kul att åka dit då:)hihihi

• sandy85

Nån som sett my little pony påslakan ??? pris i så fall??

• NiniMe

Vi ska åka i början på november och vi kommer ha lille Sigge med oss, vad e de som säger att han kommer få ett rs-virus för att man åker till ullared?

Lingonflickan skrev 2008-09-28 22:39:11 följande:
    Hur vågar ni åka dit med era små? Är ni inte rädda för RS-virus? Det är ingen höjdare om de får det.
    To All Y Bitches Talking Behind My Back, ThankS 4 Making Me The Center Of Youre WORLD
  • flisan16
    jesset skrev 2008-09-28 23:59:45 följande:
    jag ska dit på tisdag:)weee..längtar att de ska vara så kul att åka dit då:)hihihi
    JAg ska oxå dit imorgon
    SKa gå genom barnens kläder o mäta o greja o skriva lista idag. Vill ju inte missa ngt
    Eller det kanske man ska göra så man får ytterligare en anledning o åka om ett par månader
  • Tjej 83
    Twid skrev 2008-09-28 23:54:47 följande:
    hej svänger in här! kanon bra tråd! Är det någon som har det här ullaredskortet?det är tydligen som ett mastercard? hur funkar det igentligen? är det inte "farligt" att ha ett sådant "handla nu betalasen"!? om det sämmer som det står så är det ju ganska sjyssta erbjudanden om man tankar på preem och sånan saker. men ingen årsavgift? och inga räntor? det känns så lurt på något sätt..ska åka ner på onsdag för att shoppa loss! Har dom fått in några julsaker än?hoppas att man kan hitta alla julklappar redan nu så att man slipper hela jul panik-shoppingen sen veckan innan jul! samma varor lägre priser lixom! helt kanon!snacka om att man är galen igentligen:P sitta i en bil 5 timmar för att sen shoppa och sen sitta och ruska 5 timmar i bilen igen! haha! men va tusan det är det värt!
    vet inget om kortet skulle aldrig skaffa det.
    har man inga pengar ska man inte handla då får man ju vänta.

julsaker har funnits länge.

jo klart du kan köpa julklappar redan nu. det ville jag i oktober men sambon sa vi kan åka tillbaka i dec hmm..
  • Smultronhjärta
    Lingonflickan skrev 2008-09-28 22:39:11 följande:
    Hur vågar ni åka dit med era små? Är ni inte rädda för RS-virus? Det är ingen höjdare om de får det.
    Ja det stämmer ju att man ska undvika ställen som Gekås när det går mycket RS men i år är ett "bra"år- RS brukar gå i cyklar och förra året var en topp vilket innebär att i år är lägre- enligt min man som jobbar med rs..
    **Max Lejon 070227**
  • Lingonflickan

Kanske är risken mindre men den finns där ändå. Vad är det som säger att de får rs bara för att de följer med? Nja, risken är ju mycket högre när det är så mycket folk och så mycket bakterier som samlas. Jag dömer ingen men jag bara undrar. För jag har tyvärr sett rs-virus på väldigt nära håll och det är inget roligt.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8