• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Theis

hallå ska eventuellt åka till ullared imorgon.
    Brukar det vara väldigt mycket folk på måndagar efter löning.
    Någon som har någon erfarenhet av att ta med sig en 4 månaders dit.
    MvhLisa

• Mollymajs

Vi va där i Fredags vid löning och visst va det mkt folk men inte alls så mkt vi trode det skulle va. Tycker inte det va så trångt där inne. Ja tror många hoppar över o åka vi löning för att slippa mkt folk o tänker alla så är det ju inte så mkt folk Vi kommer o åka samam helg nästa höst igen. Fast det är klart ju närmare julen det går ju mer folk.

• Diana P

Tack så mycket!!!

Om någon undrar om priser eller likande så är det bara att fråga!!

• CherryGirl
    Pigelinen skrev 2008-09-28 22:09:37 följande:
    nu har jag lagt in Diana Ps bilder...
    Jag ska också dit ner på torsdag! jag ska ha med mig Molly i bärselen!
  • Tjej 83

Diana P skrev 2008-09-28 22:20:59 följande:

Tack så mycket!!! Om någon undrar om priser eller likande så är det bara att fråga!!
    första frågan då hehe
    vad är det för storlek o pris på rosa overallen.
    o den rosa jackan?
    är det regnjacka elelr vinterjacka med termobyxor?
  • honyponken

jag pkte dit me elina när hon var liten. var inte något jag rekommenderar. finns ju inte mkt sittplatser inn epå själva gekås när man ville amma eller så. och nu när det går runt väldigt mkt sjukdomar å virus skulle ja verkligen inte ta me en liten! (inte ens elina nu när hon e 3år)

• Mollymajs

Kom på några tips för de som inte är så jätte Ullareds vana. plocka på er två, tre kundkorgar o packa småsaker o ställ under vagnen. Sen om ni är där vid öppning gå inte först genom hygien, herrkläder o barnkläder utan vänd på varvet o ta inredning o leksaker först, sen baby o underkläder. Vi brukar sedan gå till barnkläderna, Herr och dam o ta hygien och nedervåningen sist.

Ja trängs heldre bland kläderna sen en bland inrednng o leksaker. Sen tycker ja att det är OK om nåt bland hygien är slut då då det finns i många andra butiker i samma prisklass.

Är man sen helt ny på Ulla såtryck ut en karta från deras sida kanon o ha om man inte hittar.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8