• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • charmmiss

är det någon som vet om de har leksaksspis där och lego till 2-åringar.
    gärna om ni vet priser oxå.

• Alyzzah

Finns det vinter-parkas i stl 110/116 till flickor på gekås?

• Tjej 83

kommer de in mer foton? kul o se vad som finns innana man åker ner..

finns det kakelplast? elelr vad det heter,,
    sån plast man sätter på kaklet i köket, fast på rulle o inte färdiga?

• Cs mamma

Idag fick jag känningar i Ullaredtarmen så jag åker i morgon... Någon som varit nu i helgen och kan lägga ut massa kort tack.

• Pigelinen

jag har inboxat Diana P min mailadress så så snart hon skickar mig sina bilder så lägger jag ut dem... jag är också jättenyfiken på vad som finns...

Vi åker på torsdag... och då ska min dotter på 5v med så jag får väl se om jag får handlat något... har alltid "klagat" på folk som drar med sig nyfödda dit och nu är jag där själv... hihi

• MissKaos
    Pigelinen skrev 2008-09-28 17:10:53 följande:
    jag har inboxat Diana P min mailadress så så snart hon skickar mig sina bilder så lägger jag ut dem... jag är också jättenyfiken på vad som finns... Vi åker på torsdag... och då ska min dotter på 5v med så jag får väl se om jag får handlat något... har alltid "klagat" på folk som drar med sig nyfödda dit och nu är jag där själv... hihi
    *fnissar*
    Lova bar att visa upp alla fynd till bebisen.. JAg ska ner 17 okt, och det är efter könsUL... Ska minsan handlas rosa eller ljusblått då (bla) *längtar*
    Jag har inte tappat vettet. Jag har sålt det på Blocket.se
  • NiniMe

Helloo vilken kanontråd vi ska äntligen passa på och åka till gekås speciellt nu när man fått en liten, men de var lääängessen jag var där, så jag kan passa på o fråga, någon som vet om dom har åkpåsar där?

To All Y Bitches Talking Behind My Back, ThankS 4 Making Me The Center Of Youre WORLD
  • Smultronhjärta
    NiniMe skrev 2008-09-28 17:20:04 följande:
    Helloo vilken kanontråd vi ska äntligen passa på och åka till gekås speciellt nu när man fått en liten, men de var lääängessen jag var där, så jag kan passa på o fråga, någon som vet om dom har åkpåsar där?
    3 st- duopåse 159:-, fleece 199:-,lammfällsfodrad 649:-
    **Max Lejon 070227**
  • Glamrockare

vill bara meddela om kombivagen som jag sjävl fråga om:

Den finns i svart, är testad enligt svenska normer, alliminium chassi, mjuklift, luftdäck, skötväska, gekås egna, enkel o snygg.

1795 kr.

• Pigelinen
    MissKaos skrev 2008-09-28 17:18:48 följande:
    *fnissar*Lova bar att visa upp alla fynd till bebisen.. JAg ska ner 17 okt, och det är efter könsUL... Ska minsan handlas rosa eller ljusblått då (bla) *längtar*
    klart jag gör
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8