• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • timri

Ingen idé att vara anonym för då är det ju ingen som får reda på det och kan uppfylla den .

Skulle vilja bli bryskt avklädd, bunden och sedan nedtvingad på sängen på mage. Bli slickad och smekt tills jag är alldeles våt. Smekt och nafsad på rumpan för att sedan få smisk för att jag varit så stygg, ända tills den är röd och alldeles öm.
    Sedan bli tagen hårt bakifrån, samtidigt som jag får lite mer smisk på min redan så ömma rumpa, bli dragen i håret, få höra en massa snusk viskat i mitt öra:-P.

Tja, det var väl det jag kunde komma på nu

• MiamiVice THE Slyna

Shut up and sleep with me..*Sjunger lite och gör sexiga moves till såhär på nattkröken*

Slampa on a mission...
  • HäckHäxan
    timri skrev 2008-09-10 23:31:17 följande:
    Ingen idé att vara anonym för då är det ju ingen som får reda på det och kan uppfylla den . Skulle vilja bli bryskt avklädd, bunden och sedan nedtvingad på sängen på mage. Bli slickad och smekt tills jag är alldeles våt. Smekt och nafsad på rumpan för att sedan få smisk för att jag varit så stygg, ända tills den är röd och alldeles öm. Sedan bli tagen hårt bakifrån, samtidigt som jag får lite mer smisk på min redan så ömma rumpa, bli dragen i håret, få höra en massa snusk viskat i mitt öra:-P. Tja, det var väl det jag kunde komma på nu
    *får rysningar*

Mmmmmmm mumma.....
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • SlampSmillan
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-10 23:31:31 följande:
    Shut up and sleep with me..*Sjunger lite och gör sexiga moves till såhär på nattkröken*

">

all for you darling
    Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • MiamiVice THE Slyna

Jaha..då var den tröttheten som jag kände så gott som bortblåst.. Tack!

Ingen idé att vara anonym för då är det ju ingen som får reda på det och kan uppfylla den . Skulle vilja bli bryskt avklädd, bunden och sedan nedtvingad på sängen på mage. Bli slickad och smekt tills jag är alldeles våt. Smekt och nafsad på rumpan för att sedan få smisk för att jag varit så stygg, ända tills den är röd och alldeles öm. Sedan bli tagen hårt bakifrån, samtidigt som jag får lite mer smisk på min redan så ömma rumpa, bli dragen i håret, få höra en massa snusk viskat i mitt öra:-P. Tja, det var väl det jag kunde komma på nu
    Slampa on a mission...
  • Hella182
    hmmm, funderar på att väcka sambon...
    you have not lived until something you love has died
  • timri

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-10 23:34:40 följande:

Jaha..då var den tröttheten som jag kände så gott som bortblåst.. Tack!
    Det var så lite. Bjuder på det
  • MiamiVice THE Slyna

Tycker om!

SlampSmillan skrev 2008-09-10 23:33:51 följande:

for you darling
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Oh..najs!

timri skrev 2008-09-10 23:38:28 följande:
    et var så lite. Bjuder på det
    Slampa on a mission...
  • SlampSmillan