kanarieöarna?
Jag har aldrig varit på kanarieöarna, funderar ev på att åka dit under våren men vill veta hur prisläget är på mat osv? Har fått för mig att man nog betalar som här hemma för båda självhushåll och restaurang. Stämmer det?
Jag har aldrig varit på kanarieöarna, funderar ev på att åka dit under våren men vill veta hur prisläget är på mat osv? Har fått för mig att man nog betalar som här hemma för båda självhushåll och restaurang. Stämmer det?
ja ungefär som här hemma, lite billigare.
Är det verkligen "lite billigare", jag skulle nog vilja säga att är precis som här hemma.
jag äter nog inte här hemma oxfile + stor öl på restaurang för 120-130,- i snitt,
eller lövbiff alt kottletter eller annan enklare lunch för 50,-
så i mitt tycke är det lite billigare...
Nja, inte direkt egentligen.
tackar för svaren, då vet jag och kommer fundera vidare på om det är nåt för oss
eller åk till kanarieöarna fast på ett all inclusive hotell (om det är något för er), på så sätt har ni ju direkt kontroll på kostnaderna.
InOnDaFluff - Vi funderar på en långsemester, runt 4 veckor, och det är överkomligt med flyg/boende, men när matkostnaderna är lite större kanske det lönar sig att åka någonannanstans istället, särskilt som jag aldrig eg haft nån dragning till kanarieöarna
Jag vill bara vara hemifrån länge *S*