kanarieöarna?
Jag har aldrig varit på kanarieöarna, funderar ev på att åka dit under våren men vill veta hur prisläget är på mat osv? Har fått för mig att man nog betalar som här hemma för båda självhushåll och restaurang. Stämmer det?
Jag har aldrig varit på kanarieöarna, funderar ev på att åka dit under våren men vill veta hur prisläget är på mat osv? Har fått för mig att man nog betalar som här hemma för båda självhushåll och restaurang. Stämmer det?
poerto rico är ju solsäkrast å väldigt barnvänligt OM man väljer ett hotell långt ner i den nya dalen, annars har man så mycket trappor eller långa omvägar..
annars dyra poerto mogan eller billiga amadores, fast på de ställena får du nog långtråkigt på kvällarna finns bara typ hotell å nån restaurang.
argunegin är oxå ett alternativ men poerto rico gillar jag bäst
det är värt att lägga några extra tusenlappar på ett hotell närmare stranden i puerto rico med andra ord? ska genast kolla lite, tackar!
behöver nödvändigt vis inte vara närmast stranden utan långt nere i dalgången..
min favvo är fritidsresors Revoli playa, varit sk bamsehotell tidigare (med tanke på era små) å är det fortfarande under sommaren åt engelska turister.
www.sunvingarguineguin.
se kolla in det!
mamma2002, det är bra men förbannat mycket folk å bara skolmatsalskänsla övera allt, sen tycker jag inte det är värt de höga priserna som sunwing har!
tack för tipset mamma2002! Känns som att det är lite för dyrt bara om man vill vara borta länge, 3 veckor för samma pris som 4 på andra hotell jag tittat på.
under jul å nyår är det ju extra dyrt överallt, så vi tar i år en budget resa till Bahia feliz (som har dåligt väder å är urtrist ställe jag vet! å även kallt vatten i poolen MEN flickan vill så gärna testa bamseklubben/starkids en gång i sitt liv :))
Därmed valde vi ju enbart mellan barnhotellen å i mitt tycke finns det då bara sunwing alt bahia att välja mellan (de andra vill jag inte bo på på GC) för oss 2 vuxna+ ett barn 3 veckor under jul å nyår direkt från luleå kostar det ca 28 000,-
jämfört med att sunwing skulle som skulle gå på 45 000,-...
så trots läget på bahia så valde vi det å känner att vi kan åka taxi till andra sidan ön varenda dag å ändå komma billigare undan + att vi får utflykter på samma gång. å vi knallar bara in på sunwing mfl å ligger där vid varma pooler en dag eller två
Till Hotten:
Vi var på bahia feliz förra året över jul , min dotter var ,med i bamseklubben där och hon gillade det!
Ni gjör helt rätt att åka och kolla på annat, men trevligt pol område måste jag säga. ( vi är inte kräsna)
men vad ni en gör så fira inte julafton på hotellet med deras arrangemang.
Inte alls bra, helt ostrukturerat och mitt i maten så kommer både bamse och tomten till ett annat rum.... (ett kallt sådant!)
Ändå säger de att endast betalande gäster kommer att uppleve detta, men NEJ!
Maten för övrigt på hotellet var bra! Olika mat varje kväll (vi åt buffen)
det kostade även en del på julafton, inte alls värt det hela, däremot juldagen var mysig!
Trevlig resa.
mamma, vi har vart där förut, hela GC är ju som ett extra hem för oss, dottern är även döpt där. men tack för tipset om julen!
juldagen är ju deras "julafton" så inte undra på att den är bättre