kanarieöarna?
Jag har aldrig varit på kanarieöarna, funderar ev på att åka dit under våren men vill veta hur prisläget är på mat osv? Har fått för mig att man nog betalar som här hemma för båda självhushåll och restaurang. Stämmer det?
Jag har aldrig varit på kanarieöarna, funderar ev på att åka dit under våren men vill veta hur prisläget är på mat osv? Har fått för mig att man nog betalar som här hemma för båda självhushåll och restaurang. Stämmer det?
Vi värmer upp poolen så länge så kan ni ta över sen!
supertesco::
inga insider tips om idolerna då?
hihih
Vad är att rekomendera på hotellet och runt om )))
Hej, smyger mig in i den här tråden...
Funderar på en vecka på Gran Canaria för mig och barnen. Ni som har bott i Bahia Feliz och då framför allt Monte Feliz - vad tyckte ni om det stället? Jag är mest ute efter lugn och ro för mig och lek och skoj för barnen (då kommer de att vara nåstan 4 och 6 år).
har lagt ut några GC bilder för den som vill kika
mamma är bäst:
Vi var där förra julen, och det är precis som du vill ha det.
bamseklubb med fritidsresor för barnen 2h/dag och lugnt i solstolen för er...
Maten på hotellet var super god, med omväxling.
Annars finns det inte jättemycket att göra på monte feliz.
har fått rekomenderat vings resort arguineguin, vi åker nu på onsdag kan tala om hur det var när vi kommer hem..
Åh, låter ju toppen!
Var pool och lekplats fräscht? Var det kallt i poolen?
Sen fasar jag lite över den omtalade backen ner till byn - funkar det att få en nästan-4-åring att gå där dagligen? Tänkte nämligen inte ta med någon vagn.
Jag har varit i Maspalomas och även i Los Cristianos på Teneriffa, men då har det varit mitt inne i stan. Bor gärna lite ute i ingenstans, reser man ensam med barn är det bara en fördel att inte ha så mycket nattliv i den omedelbara närheten.
Mamma är bäst:
Åh en södertälje till såg i min gäst bok! KUL!
Backen är lite brant ja, men det går ju fin väg upp ni får tävla :)
Poolen är ju alltid kall, ganska liten men vi tyckte ändå den var ok. Lekplatsen bakom var sådär, personalen var super trevliga och roliga.
jag tror nog ni kommer trivas bra.
När åker ni? Vi var där över jul och det var varmt och gott ca 26grader.
bara fråga om ni undrar över mer. ha det gott!! Det tänker vi :)
Var till Gran Canaria, San Augustin på södra sidan. Bra stränder (på norra sidan var det molnigt, men på södra sidan skiner solen varje dag.) och det var lungt.
Jag skulle dock inte åka med buss någonstans norrut, då vägarna är slingriga och dom som idioter där, varenda en! När vi körde med hyrbil i bergen (vart man än ska norrut åker man ganska mycket i berg, utom motorvägen till Las Palmas) så tutade folk och körde om när vi körde i 30-40 km/h.. Jag var livrädd i bussen till och från från Flygplatsen.. :-P
Priserna är inte så låga men tyckte nog att dom var lite lägre än dom i Finland iaf..