Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink vi fortsätter!

Fridapida skrev 2008-09-30 21:26:13 följande:
    Jag skickade precis iväg en order! Jag har beställt från dem tidigare och jag minns att det inte tog så lång tid. Men kanske knappt två veckor. Äsch, jag minns inte.
    Inte så lång tid måste vara ett bra betyg när man väntar på en order

På tal om ingenting, är det någon av er som har hört något från beautybag? Det står på deras sida att de ska skicka ut ett nyhetsbrev när den är på väg, men jag kommer ihåg att jag inte fick det förra mailet de skickade ut förrän flera dagar efteråt...
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-09-30 21:35:29 följande:
    Nej inte ett ljud. Jag förstår att de är nya och det är mycket för dem men man är ju av en otålig natur... jag längtar så till detta lilla rosa paket att jag blir galen snart!
    Ja, eller hur! Jag gillar själva idén och innehållet, men leveransen lömnar ju en del att önska!
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-09-30 21:41:34 följande:
    Det ska bli spännande att se vad som är i.
    Ja, det står ju en del på hemsidan, och det verkar lovande tycker jag! Det är som julafton att öppna paketet, jag skulle vilja ha en bag varje månad
  • Fluffguf
    Liiza skrev 2008-09-30 21:46:12 följande:
    Jag mailade beautybag den 18/9, men inget svar... Skickade frågan idag igen
    Dåligt! Om du hör något får du skriva här så vi andra nyfikna vet
  • Fluffguf

Hur gör ni för att inte mascaran ska kladda av sig på ögonskuggan under dagen? Efter några timmar har jag ofta ett gäng utsmetade prickar strax under ögonbrynet, inte så snyggt! Jag har vattenfast mascara.

• Fluffguf
    katarina118 skrev 2008-10-01 09:51:16 följande:
    fluffgufMUS ha en ny sort maskara eller egentligen ingen maskara utan mera som ett gloss för fransarna...man he på det under dagen så sitter maskaran superbra,,,inget kladda eller så..
    Tack! Har man det utanpå den vanliga mascaran då?
  • Fluffguf
    katarina118 skrev 2008-10-01 11:22:55 följande:
    ja precis utanpå den vanliga mascaran..
    Okej, tack! Det låter ju smart!
  • Fluffguf
    Tesssi skrev 2008-10-01 13:25:53 följande:
    Kom på en sak. Antar att jag bör köpa en speciell borste för det också. Eller?
    Ja, everydayminerals har flera bra borstar, jag gillar flat top kabuki bäst. De kostar ca 10 dollar.
  • Fluffguf
    Tesssi skrev 2008-10-01 13:34:44 följande:
    Det känns som jag terroriserar tråden, men det får ni stå ut med. :DKikade in på deras forum... Jag är så ny på det här att jag inte vet vilken färg min hud har, alltså rosa eller aprikos underton eller... :S Det enda jag vet är att jag är kall. Fluffguf: Då ska jag kika på den borsten också om jag beställer kitet. Tack.
    Jag är inte så bra på det där, men om du har kall hudton så borde du väl passa i någon av nyanserna från kategorin cool. Om du inte är väldigt ljus tycker jag inte att du ska välja den aldra ljusaste (fair tror jag att den heter), den är nästan vit! Du kan titta i mitt galleri, jag är ganska ljus och har oftast fairly light, så får du en fingervisning om hur mörk den är.
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!