Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink vi fortsätter!

Fridapida skrev 2008-10-15 18:42:48 följande:
    Suggor...
    Haha, ja jag såg det sen men jag orkade inte rätta mig själv
  • Fluffguf
    MissC24 skrev 2008-10-16 10:39:53 följande:
    Jag köpte dom på tradera så har inte fått hem dom ännu. Kolla på nätet och en sån brk kostar visst 120 kr och jag kunde köpa 3 för 85 kr och 2 för 49,köpte allt på "köp nu" meddelar sen hur dom verkar
    Vilka fynd! Vad roligt, hoppas att de är bra också
    Jag älskar tradera, jag både köper och säljer och man kan göra massor av fynd om man har lite tur!
  • Fluffguf
    MAGU skrev 2008-10-16 20:20:14 följande:
    Jag är inte sminktokig men skulle gärna vilja bli tipsad om en bra mascara!
    Dorshow är riktigt bra, men ganska dyr. Max factor stretch är ett bra alternativ till ett lägre pris.
  • Fluffguf
    Pokergirl skrev 2008-10-16 21:40:26 följande:
    Jag blev tvungen att kolla så jag inte sitter här och ljuger, men Knott har vunnit, superkul!
    Var läste du det?
    Hur kul som helst iaf, hennes blogg är ju jättebra så hon förtjänade att vinna även om de andra också är väldigt bra!
  • Fluffguf

Nu har jag varit på MUS och köpt ögonskuggor Det blev det i stället för MAC iaf, jag fastnade mer för deras grejer... Jag köpte muffin, det kändes ju som ett måste med tanke på hur många som gillar den! Sedan blev det jubilee (svart med typ guldglitter), valley (guldaktig metallic) och rumble (rödaktig metallic). Nu återstår det bara att testa

• Fluffguf

Karisma: Om man blötar penseln när man målar blir strecket mer intensivt i färgen, målar man torrt blir det mer suddigt. Jag använder både torr och fuktad pensel, det beror på hur man vill att strecket ska se ut

• Fluffguf

Ni som har koll: vad är det för skillnad på de olika sorternas ögonskugga hos MUS? Jag kollar på deras hemsida, och det finns ju typ 10 olika sorter!

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!