Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink vi fortsätter!

trollsanna skrev 2008-10-09 22:50:50 följande:
    Har inte laggt upp någon make på bloggen idag. Har haft en deppig dag och inte orkat vara här. Kikar bara in fram och tillbaka en snabb sväng. Min älskade gamla farmor insomnade och for till himlen idag på morgonen. Kommer igen när man får lite ork och lust och inte har så rödgråtna ögon.  Kommer nog kika in men inte skriva så mycket.Kram
    Vad tråkigt
  • Fluffguf
    TigerLinn skrev 2008-10-11 11:37:42 följande:
    ny dag ny make up. tråkdigt att jag inte kan lägga in bilder på FL i mitt galleri. :S får väl styra upp en blogg som ni kan få titta i senare.. kram
    Har du kollat så att bilderna inte är mer än 2Mb?
  • Fluffguf
    TigerLinn skrev 2008-10-11 23:17:33 följande:
    nope men kan ändå inte förminska dom :S
    Om det är problemet så är det inte svårt att förminska dem, det kan du göra i paint
    Klicka bara på "bild", "ändra storlek" och så skriver du in något mindre än 100% där!
  • Fluffguf
    TigerLinn skrev 2008-10-11 23:33:02 följande:
    tack tack nu finns de bilder från i går ..dags orkar jag ine sätta in nu..
    Snyggt!
    Shoppingtokig skrev 2008-10-12 10:17:05 följande:
    Vilken ögonfransböjare är det som är så bra (enligt många)? Har hört både om Japonesque och Shishedo. Är det någon speciell variant av dessa märken?Tacksam för svar nu på fm, ska in till stan
    Jag har shiseidos, jag tror bara att det finns en för när jag köpte den sa jag bara att jag skulle ha en ögonfransböjare Det är en sån där vanlig, jag har en bild i min blogg uppe i collaget bakom rubriken.
  • Fluffguf
    Linny skrev 2008-10-13 20:59:27 följande:
    Ja och gör jag en naturlig sminkning (vilket jag gör oftare än de färgstarka) så tar jag ingen bild. Bilderna jag lägger in är oftast på experiment med mer färger alt. något annorlunda mot vad jag har haft på länge. Så bilderna i mitt galleri är ju inte representativt för vad jag har varje dag. I somras hade jag bara mascara och gloss
    Precis så är det för mig också! På vardagarna är jag ofta osminkad eller har bara mascara och lite rouge, men det är ju inte så kul att lägga upp bilder på som inspiration
  • Fluffguf

Det står på beautybags hemsida nu att deras enkät inte fungerar och att man ska skicka ett mail i stället. Ett tips bara om ni inte har sett det.

• Fluffguf
    Phantera skrev 2008-10-14 19:02:21 följande:
    Oj!Det var billigt. Frakten till Kanada, eller tullen, var på $25. Och sen till Sverige var det $61 tror jag.Beror ju lite på storlek och vikt på paketet. Min kontakt i Kanada hade packat om det så det skulle bli mindre och slippa ytterliggare ev. tull. Jag ska nog kika lite på strawberrynet och se om det kanske blir billigare.Frakten, för 5 samples, från EM var ju bara 30,10 kr!!
    Kolla tradera också, ibland kan man hitta helt nya grejer där jättebilligt! Jag köpte mitt finishing dust där tex
  • Fluffguf
    Charlita skrev 2008-10-14 19:28:03 följande:
    Det mest irretrande i hela bvärlden är nog när man får hår i läppglanset, eller vad säger ni?
    Ja, det är jobbigt!
  • Fluffguf
    Phantera skrev 2008-10-14 19:32:42 följande:
    Jo. Jag har gjort det, men inte kommit över några bra priser!
    Nej det gäller ju att ha lite tur också
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!