D e så jobbit
o läsa trådar som ser ut så här. E d så svårt o stava som man ska? D e ju inte för att d ska va jobbit som d finns skriv o stavningsregler utan för att d ska va lätt o förstå varann.
o läsa trådar som ser ut så här. E d så svårt o stava som man ska? D e ju inte för att d ska va jobbit som d finns skriv o stavningsregler utan för att d ska va lätt o förstå varann.
Och du ser inte skillnad på att råka stava fel omedvetet och på att välja att medvetet göra det heller nej.....
Men fy så kinkigt sätt du har! Vill inte leka med dig! Nejnej..
gonatt!
Inte kinkig, men jag försöker liksom diskutera saken...
Jag tycker det låter mer som du försöker bråka saken :)
Jag har inte vart otrevlig på något sätt, bara sagt min åsikt
Flåt, trodde jag fick det, kliver ur
Åhej, jag har varken anklagat dig för att vara otrevlig eller påstått/menat/antytt att du inte får säga din åsikt, eller hur? Men du, newsflash, att man inte skrattar med dig i allt du skriver betyder inte att man är kinkig och vill bråka. Lite trist att sånt so "vad du är kinkig" osv kommer upp bara för att man uppenbarligen inte har precis samma humor eller inte vill åt samma håll i en tråd.
Fråga: om ja och d och e är okej att använda, är 31337 och liknande också okej? Jag kan läsa det åtminstone någorlunda flytande, men jag antar att det beror på att övning ger färdighet? Eller är den sortens språk självklart för alla? Jag förstår ju vad som menas..
AMA68,
det utläses "elit", eleet.. vill man vara extra cool kan man skriva 313373, så får man ett extra e i slutet.. i vissa kretsar är det häftigt att byta ut vissa bokstäver mot siffror, A blir 4, E blir 3, L blir 7, O blir 0 osv.. helt hopplöst att försöka läsa i början, men har man haft tillräckligt mycket med G4nGs7AH4XX0rs (ehm.. gangster-hackers? tonårskillar som tycker att dom är coola ) att göra så lär man sig
Å, hu?! ;-o
Jag som tyckte jag var smart när jag för några år sedan redan kom på vad 18 och 88 stod för i vissa kretsar... *s*
Ja, efter att 88:an bara var en glass alltså.
Har nån sagt att jag "chattar på Lunarstorm/med ungdomar/barn på internet." ??????
neeeeeeeeeeeeeeh......
Nån som vill förklara "chattar" ?
Däremot har jag en förmåga att förstå vad det står även om personen inte stavar rätt..
Och har inget som helst behov av att tillrättavisa andra människor för deras fel, det gör mig inte till en bättre människa??
gu vilket hån mot dyslektiker.....