• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • onka

Jag har röstat och tvingade sambon att rösta igen!
    Vill ha kakor

Nu ska jag kolla lite på tv....

• Moja

Jenny... jag önskar jag kunde svara på dina frågor. Jag är ju aldrig ute i svängen nu förtiden så vet ju ingenting! God pizza har i alla fall Pronto (vid kupolen), Valentino i Forssa t ex.

När det gäller caféer har jag lite bättre koll än krogar.

Gott fika/mat på caféet i Bragegallerian men inte så mysigt kanske.
    Café Nadine har speciellt atmosfär istället.
    Caféet på bibblan är billigt o gott men inte så mysigt.
    Torsångs café är mysigt på sommaren men har i alla fall förut inte haft så speciellt fikabröd men goda mackor.

Det är vad jag kan komma på just nu...

Förresten... min syster var på Bolanche förra helgen o tyckte det var bra.

• lhs73

Jenny:
    mina tips
    1. Pizzeria = Valentino i Forssa centrum / Matställe = beror på vad suget säger men Thai är aldrig fel
    2. Liljan
    3. Hagbergs fast det är lite instängt, Almas lite för litet
    4. ?????? där får du kolla onkas svar
    Ridskola kan jag inte svar på, enligt mig passar hästar bäst på mackan

critan: gjort vad jag kunnat för dig, missade tyvärr em, fick faktiskt gubben med till classe (hör å häpna )
    så nu är vi ekonomiskt fattigare å materielt rikare
    men vad är väl pengar (j***igt möe för den som saknar dessa )

nej nu ger jag upp för ikväll

ha en trevlig kväll/natt

• jullis

Hejsan svejsan !!!

Här sitter jag i min ensamhet. Gubben är och badar tunna i Gagnef och Julia bjöd in sig och Elsa till mormor och morfar över natten.
    Här sitter jag. Skulle fixa lite med mitt skolarbete men blev kvar hos en kompis som bjöd på mat och vin så nu har jag ingen lust längre fast jag vet att jag borde men det är skönt att komma ut på egen hand. Det är inte ofta man är alldeles ensam.
    Julia tyckte att Elsa kunde stanna hemma så att jag inte blev ensam här hemma. Hon är så snäll och omtänksam.

Nej nu skall jag läsa lite.

• jullis

Kikar förbi och säger god natt =

• jullis

Goder morgon

Nu skall jag äntligen lägga mig,är äntligen klar mad mitt arbete.

Ha en bra Söndag på er

• lhs73

morrn morrn
    idag tror jag det är halv storm ute
    men men
    tänk då vad skönt att vara nästan klar ute å det som är kvar kan vänta tills vädret är bättre

Svar på tråden Borlängetråden del 3