• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • critan

Kikar in och fixar tråden till mina favoriter! Hoppas ni får en trevlig kväll, själv ska jag jobba! Inte kul. Skulle ju vilja gå på cruising, men snäll som man är så säger man ja....suck...

• Heather KL

Hej på er...

Dom som skulle ha Diesel kan inte köpa honom; för han krafsar på dörren när han är lämnats hemma ensam, o dom hyra sitt hus... så det går inte. Så imorron kommer han tillbaks med dom. Vet ej vad vi ska göra.. det är så dyrt att kastrera honom....

• Heather KL

Vi ska behålla lille Diesel o jobba med honom mera o har fått råd av vänner om hur vi ska hantera honom när han är stygg (ger honom en time out i hans stor hundbur för en halvtimme o leka med dom andra under tiden)... så då så..

• lhs73

yes yes yes

jag hittade hit

hej del 3

ja alla andra säger jag förstås osså hej till

sasse: säger som moja SJÄLVKLART är du välkommen
    det är borlänge med omnejd
    å med omnejd så menas hela universum anser jag
    fast å andra sidan så kan det bli väldigt långt då till fika träffarna
    å dom vill då inte jag missa, helst inte kanske det bör stå

kan vi klå antalet inlägg i förra tråden nu då
    vi klådde väl första med andra tråden, eller ????
    noll koll

jaja

nu måste vinglaset fyllas på

• Moja

lhs - Lite till mig också, tack!

• onka

Nu har jag hittat till den nya tråden också!

Välkommen säger jag till sasse oxå!

• critan

Välkommen sasse!

Har varit och jobbat, det gick bra. Tråkigt nog hade bebis 39,5 i temp när vi kom hem, mindre kul. Vad ska man göra? Gav henne alvedon, nu sover hon. Kanske tand pågång? Hon är inge snorig eller nåt, bara febern. Tycker inte om sånt, bättre dom är snoriga, det känner man igen liksom. Hoppas det går över fort.

• Moja

critan - Joel hade också feber häromdan utan att vara förkyld. NÄsta dag var det bra igen!

• critan

Här är det lugnt och skönt, sambon skulle på krogen och Linn sover, fortfarande feber, 39,5 nu med. Försökte ge henne en supp, men det var lättare sagt än gjort! Den kom ut hela tiden, och smällte liksom lite hela tiden. Vet inte om hon fick nåt i sig, vågade inte försöka med en till. Nån som har nått tips på har man gör?

Svar på tråden Borlängetråden del 3