• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • jullis

Hejsan svejsan !!!!

Har kommit hem från en föreläsning om stress.
    (Konsten att hantera sitt liv- att omvandla negativ stress till positiv energi.)

Det var välldigt nyttigt åt mig att höra.
    BT var där och vi kom inte undan, gillar inte att vara med på bild.
    Frågan de stälde var. Vad kan man göra för att motverka stress, rätt människa att fråga är ju mig nu för tiden :_)

• FiaLisa75

Moja - låter jättehärligt! passa på att bli uppassad och ta hand om dig själv under dagarna ni är där uppe.

critan - så mysigt! det blir liksom mer på "riktigt" när man varit på ul. Lycka Till!

jullis - stress ja, jag borde nog ha varit på den föreläsningen tror jag Tänk om det fanns ett anti-stress-piller, då skulle jag köpa det bums!

• onka

Godmorgon!

FAst ärligt talad så kunde den vart godare.....
    Fick ytterligare en blödning igår och det kom lite mer under natten. Nu har det fortsatt under morgonen så det verkar inte som om det blir någon plutt i maj.
    Hade en blödning förra veckan men det blev inget mer så lite hopp fanns kvar, men nu vill jag bara gräva ner mig någonstans!!!

Jag hoppas att det går att få en tid för vul redan den här veckan så man slipper gå i ovisshet över helgen.
    Har mått jätte illa i flera dagar har knappt tagit mig ur sängen, har inte ens orkat sitta vid datorn och då är det illa! Känner att illamåendet är på väg tillbaks, nu alternativet är åksjukepiller som gör mig jätteseg....

Nu har jag fått beklaga mig lite, hoppas det går bra att använda er som "slaskstratt", men jag orkar inte hålla det för mig själv längre.......

• Heather KL

Kikar förbi :) Har varit "busy" på sistone.... vi hörs om en stund.

• onka

Nu har jag fått en tid för vul, kl 14.00 idag.
    Skönt att få veta!

Idag som skulle bli en bra dag....(jag fyller år)

• Moja

onka - Grattis på födelsedagen! Håller tummarna för dig, att allt är bra! Borde det inte vara ett bra tecken, att du är illamående? Lycka till på vul!

• critan

Åter från ul, som inte gick så bra. Jag var ännu kortare gången, och så fet så det var svårt att se!!! Får komma tillbaks om 4 veckor. Hon fick det till 14+5 nu, men somsagt, svårt att se var det.

onka - håller alla tummar kl 14, hoppashoppas den lilla mår bra.

Svar på tråden Borlängetråden del 3