• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Jenny86

*vinkar* här är jag igen... har varit borta under sommaren och legat på sjukhus *buhu* men nu är jag hemma och är kry igen =D Har det hänt nått kul??

Duuunder kram!

• FiaLisa75

nämen, där dök jenny upp som gubben i lådan

• FiaLisa75

jenny - har du legat på sjukhus hela sommaren? För vaddå, om man får fråga? Här händer det väl inte så mycket.

• FiaLisa75

jenny - critan är med i Robinson här på FL.
    Jag ska kika om jag hittar själva tävlingstråden, hon behöver all hjälp för att hålla sig kvar - har redan suttit på pallen 2 gånger.

• critan

Braaaaaa att klanten köpt fel batterier!!! Åååååååååh!

• FiaLisa75

jaha, blev jag själv igen?

• FiaLisa75

critan - typiskt karlar

• critan

bilden ni ska rösta på idag, innehåller en groda, okej? skit i om den är fulast, det är den som gäller!!! annars blir det inget party!!!!

• Jenny86

Ja jag dyker upp när man minst anar det =)

Nej inte hela sommaren... då har jag legat hemma sjuk... :( lika trist det.. men de senaste veckorna.. fick ulcerös colit och akutopererades för nån vecka sen.. :P Så nu har man stomi och slipper springa på toa som andra dödliga -skratt-

Har ni hittat på nått kul eller så i sommar då?? jag har ju inte vart inne här på kusligt länge...

Svar på tråden Borlängetråden del 3