• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • onka

Det här måste vara första gången jag är här inne så tidigt!
    Det är inte lätt att vara hund och kissnödig tidigt på morgonen, för att inte tala om hur jobbigt det är att vara matte då..........grrrr

Sambon slamrade runt så jag vaknade, ännu mera grrrrrrrr
    å så har han mage att säga att han inte hann gå ut med hunden!

Så jag trska ut med hunden och tänkte att jag skulle lägga mig igen, men tror ni att det fungerade?
    Nej.
    Då kommer magen på att den är tom och måste ha MAT så nu sitter jag och väntar på att mitt tevatten ska koka upp........

• Moja

*gäspar o suckar*

*går till kaffebryggaren istället*

• onka

Kaffe det lät gott!
    Vilken tur jag loggade in här igen, går som i dvala men kan inte sova så kaffe kanske är svaret....

• Braxton

Förresten ni som har BT. Ni kanske hittar mig och J där idag.. Suck. Var på stan idag. Så ser jag en kille å en tjej, killen med kamera.tänkte gå runt dom lite fint, så hör jag "Ursäkta..? Får vi ställa en fråga?" "Nej" sa jag. Men men. jag är med där ändå. På nån ljudbandssida Jag svaradre att jag lyssnade förut när ajg skulle somna.. eller nåt sånt.

• jullis

Hejsan svejsan !!!

Det var ett tag sedan.

Här har vi haft semester fast den blev lite avslagen när min fasters man förolyckades. Det är inge vidare med begravningar och särskilt när det är barn med i bilden.

Här har varit full rulle med de små Elsa har blivit såååååååååååå envis fast hon är välldigt för sig. Har börjat gå på toan själv. Hon tar av sig allla kläderna så jag tror att personalen får det drygt i vinter om varje trasa skall av varje gång hon skall på toan.

Väntar på bättre väder så vi kan bada igen, köpte en pool då blev det dåligt med sol.

Svar på tråden Borlängetråden del 3