• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

critan: nu är köttfärsen klar å vi sätter oss snart vid bordet, så vill du ha är det dax att slänga dig i bilen å trycka gasen i botten

• anne h

>lhs73

tyvärr går det inte nu, då vi ska hälsa på en nyfödd om 2 veckor.. vill ju inte riskera smitta den lille.. o sen åker vi vidare på semester med husvagnen, till Finland.
    Jag vill vara hemma när han får vattkoppor så jag vet vart jag ska vända mig om det blir för mycket klia av.

-men om en månad går det bra, om ni vet någon som har vattkoppor då!

• lhs73

anne h: det går på dagis, så är det någon jag känner som har det senare så kan jag tala om
    men tyvärr lär det väl ha hunnit "dö" ut till dess

critan: nu missade du tacon, men gött var det
    provade en ny sorts tortilla som var helt godkänd
    så ni som gillar å kan äta fullkorn, så kan jag rekomendera santa marias fullkorns tortilla
    men finns bara (iaf på Willys) i den storlek som är 8:a pack, så lite små var dom, men goda

nu väntar teven å serien numbers

kanske återkommer senare
    om inte ha en trevlig kväll/natt

• onka

Nu har min sambo visat mig (återigen) hur jag ska få in bilder i mitt galleri.
    Men hittade så klart inte de jag ville ha men några nya blev det.
    Får hoppas jag kommer ihåg alla miljoner momenten när jag ska försöka mig på det igen när jag hittar de bilderna som jag vill ha in......

Är det bara jag som är vaken så här mitt i natten, verkar inte bättre än så.
    Men man får väl passa på när man är ofrivilligt barnlös....

• FiaLisa75

critan var dpå cruising i Säter hela kvällen igår lhs, det var därför hon missade din taco

• lhs73

fialisa: det förklarar saken

• tuna

Hej alla i Borlänge och med omnäjd!
    I höst är jag intresserad att göra någonting kul med min "bebis". Är det någon som vet nått om babysimmning eller kanske att gympa med sitt barn. Hör gärna av er jag och Hugo hänger gärna med.

• Moja

Hej tuna!

Jag har dålig koll på såna aktiviteter för jag har inte tänkt gå på nåt sånt. Annars kan jag behöva lite fika- eller promenadsällskap i höst. Ev har jag tänkt gå på öppna förskolan.

• Moja

lhs!

Vad skrev du förut om träning när man har feber osv? Måste börja med lite styrketräning här hemma fast jag har lite feber. Vill även ut och promenera mer. Har svårt att varva ner o sova på kvällarna fast jag är supertrött, behöver säkert röra på mig mera.

Svar på tråden Borlängetråden del 3