Moja - Fick dom plats med alla saker? Känner att hur i hela friden ska vi få in alla saker i en lägenhet?? Fast man kan nog kasta hälften skulle jag tro. Bara nån kunde komma och göra det åt en, man har ju så svårt för att kasta.
Mår illa illa illa, hela tiden, postafen hjälper litegrann iaf. Känner att jag börjar bli bitchig, får hålla mig i skinnet så man inte blir utsparkad!! M börjar nog vänja sig vid tanken, vi pratar lite om h*n ibland. Jag sa åt han att han kanske får en liten raggarkung den här gången, det gillade han såg det ut som! Men det spelar ingensomhelst roll vad det blir, fast mest praktiskt vore en flicka, eftersom man nu har fräscha moderna kläder! Men man kan köpa nya om det blir en pojk!!! Längtar till inskrivningen, önskar bm kunde kolla på nåt vis hur långt jag gått, lite tråkigt att komma till ul och bli flyttad flera veckor.
Det börjar ordna sig med husförsäljningen, bara anticimex gjort klart alla papper om att dom står för alla kostnader med att fixa till grunden, så skriver vi kontrakt!! Så vi kommer kanske iväg fortare än vi kunde ana. Skönt om vi slipper bo kvar under renoveringen, det skulle ju aldrig gå. Man kan ju inte leva i ett hus med hål i golvet, och helst inte som det är i köket det var värst!!
Imorgon fyller M år, är inte nå sugen på att göra tårta, menmen. Tur han inte ville ha nåt party, var ju gravid förra året med när han fyllde, inge kul när dom andra drack öl på grillpartyt vi hade. Jag drack en alkoholfri, men det kändes mest töntigt, som att jag fick lov att förklara för alla att den var det. Fast jag tror inte nån skulle tro att jag drack riktiga när jag hade stor mage.
Nej, nu ska jag sluta svamla, ska nog gå och sova om jag kan slita mig härifrån!