• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • anne h

Hej och tack för välkomnandet.

Mellsta blir det inget av med för min del, inte denna gång. Jag kommer gärna nästa gång.
    Hoppas ni får bra väder i morgon -i dag är det iofs- så ni får trevligt där. Hälsa djuren från oss.

• Heather KL

ska vi vara i mellsta eller hos mig?

• Heather KL

Anne h.

Hej på dig o välkommen hit

• Milla 78

Grattis Critan hoppas allt löser sig till det bästa.

• onka

Godförmiddag!

Det regnar inte nu så det blir väl Mellsta va?
    Jag ska på stan före så blir det ändringar i sista minuten lär jag väl märka det när jag står där ensam.....

• Moja

Det är nog lika bra att vi står fast vid mellsta så här sent. Kommer gärna hem till heather en annan dag. Vi tar väl serveringen om det inte är picknickväder!

• lhs73

godagens

håller med moja, lättast att stå fast vid mellsta när vi är så nära inpå tidsmässigt
    + att då vet ju även critan vart vi är å onka slipper stå ensam

• Heather KL

Ja precis Jag undrar när Magnus mor tänker komma hit för Magnus födelsedag, kanske ikväll istället för på eftermiddag för då kan vi åka till Mellsta med Alexander o Diesel (a.k.a. den enda hund som kan inte vara hemma utan att låta ifrån sig när han är själv med sina andra hundbröder).

• onka

Det är så synd om mig nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nattas farmor ringde och frågade om Natta får stanna en vecka till ute med dem i sommarstugan. Hon har så kul där med sina tremänningar...
    Ved ska man säga?
    Nej hon ska komma hem. Hennes bästa kompis här hemma är fortfarande kvar i Norrland så hemma skulle hon bara sitta i pyjamas och kolla tv och tröka på mig.

Men jag lider!
    Glömmer att äta, är uppe sent på kvällarna och sover bort halva dagarna.
    Får ingenting gjort.

Men nu ska jag gå och fixa till håret och åka på stan så jag hinner inan vi ska till Mellsta!
    Var bara tvungen att klaga lite först!

Svar på tråden Borlängetråden del 3