• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Heather KL

Såg att det regnade o vi stannade hemma...

• Braxton

Jag kom ju på aatt va faaaaan, jag ahde ju kunnat stanna även om sambn kom å åkte ivääg..!!! Visst att vi skulle äta, men jag hade kunnat äta sen. Hade ju kunnat sitta bak på onkas cykel.. Eller Ihs..

Skit vad jag ångrade mig....

• onka

Haha Braxton......
    Det hade nog fått bli hos lhs då, jag hade fullt schå att orka cykla hem. Förstår inte att jag alltid ska få så dumma ideer.....cykla när man kan ta bilen.
    Måste bero på att jag är så snål!

Det var kul att träffas idag! Alltid kul att se någon annan än sig själv.
    Vädret hade ju kunnat fått varit lite bättre, blev så ruggit när svetten efter cyklingen torkade in......
    Men vi hade i alla fall tak!

• lhs73

usch vad svettigt det var att cykla från medväga
    men å andra sidan nu slipper jag ju promenera idag

braxton: var glad att du inte satt bak på nåns av våra cyklar, vi åkte på nån jävligt guppig grus stig, men å andra sida då hade du fått rump massage, fick då jag iaf

• critan

Medans ni hurtbullar varit ute och cyklat, har jag klämt en pizza!! Med oxfilé och beasås!! Det ni!!

• lhs73

critan: vad hungrig jag blev nu då
    sallad står man sig inte på så värst länge

• lhs73

men å andra sidan
    jag får hålla mig ett tag till för vi ska äta taco om ett tag

• lhs73

kan ju ta en glass så länge

• lhs73

fast å andra sidan kanske jag ska vara snål om den sista lakritsglassen

• lhs73

den som spar han har sägs det ju